در حال بارگذاری ...

نمایش «زیبای زشت» در جشنواره معلولین اجرایی موفق داشت

انجمن نمایش یزد: نمایش خیابانی «زیبای زشت» با نویسندگی وکارگردانی مجید آزادگان، توانست با اجرایی موفق در جشنواره معلولین، به سه دیپلم افتخار دست پیدا کند.

به گزارش تئاتر یزد؛ هنرمندان معلول تئاتر شهرستان ابرکوه، در چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین کویر حضوری موفق داشتد.

این جشنواره با حضور هنرمندان تئاتر استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و همچنین هنرمندان وابسته به  سازمان بهزیستی خراسان جنوبی در شهر بیرجند برگزار شد.

معلولین تئاتری و هنرمند مراکز توان‌بخشی حرفه‌ای اندیشه نوین و شکوفه‌های امید ابرکوه با مشارکت یکدیگر توانستند نمایش خیابانی «زیبای زشت» را به مرحله پایانی برسانند که پسازرقابت با هنرمندن سایر استان ها، توانستند سه دیپلم افتخار جشنواره را به دست بیاورند.

فاطمه سلطانی برای بازی در نقش خاله زینت – مهرداد بهرامی برای بازی در نقش رضا و مجتبی زارع برای بازی در نقش یوسف، توانستد 3 دیپلم افتخار جشنواره را به دست بیاورند.

فاطمه امیدوار، فاطمه دهستانی، طاهره اکرمی، هاجر رستگار پناه، فاطمه عزیزی، اعظم صالحی، امید دادپور و سید محمد فلاح زاده نیز به عنوان گروه همسرایان توانستند به دیپلم افتخار جشنواره برسند.

همچنین به بازیگران نمایش صحنه ای «پل» نیز که از شهر یزد، راهی جشنواره شده بودند، لوح تقدیر داده شد.

این بازیگران عبارتند از:  مهدی حیدری تفتی، بازیگر نقش اسد -  محمدرضا زارع رِشکوییه، بازیگر نقش قرقی

و عاطفه ابدی بازیگر نقش سعیده

گفتنی است، افسانه بایگان، آرش دادگر و امیر دژاکام، داوران این دوره از جشنواره معلولین کویربودند.

 




نظرات کاربران