در حال بارگذاری ...

گزارش برگزاری سومین جشنواره تئاتر فجر استانی یزد

هنرمندان تئاتر یزد از ۱۴ دی ماه سال جاری میزبان گروه های نمایشی شرکت کننده در سومین جشنواره تئاتر فجر استانی هستند که با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می شود.

به گزارش تئاتر یزد؛ پنج گروه نمایشی از استان های اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری و کرمان نمایش های خود را در سالن اصلی و بلک باکس مجموعه تالار هنر یزد، تالار فرهنگ شهرستان اردکان و مهریز اجرا می کنند.

در نخستین شب از این جشنواره، نمایش «پینوکیو» کاری از هنرمندان نمایش اصفهان، در شهرستان اردکان اجرا شد که با استقبال خوب هنرمندان و مردم هنردوست اردکان رو به رو شد، به گونه ای که هنگام اجرای دوم، بسیاری از دوست داران هنر نمایش، پشت در ماندند.

در دومین شب نیز، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان مهریز، میزبان هنرمندان شهرستان انار از استان کرمان بودند و به تماشای نمایش «رسم عاشقی آبها» نشستند.

هنرمندان تئاتر مرکز استان نیز مانند شب اول که در اردکان حاضر شده بودند، برای تماشای این نمایش نیز راهی مهریز شده بودند.

در این راستا اقدام انجمن هنرهای نمایشی استان برای فراهم کردن وسیله رفت و برگشت، کاری ستودنی بود.

روسای ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان های انار، مهریز، حسن رونده مدیر هماهنگی تئاتر استان‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی، محمود دهقان هراتی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد یزد، و نیز احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد از جمله مسئولینی بودند که به تماشای نمایش «رسم عاشقی آبها» نشستند.

گفتنی است، در سومین شب از جشنواره تئاتر فجر استانی نمایش «ابوبکرمحمدی، فاطمه محمدی» از تهران و با کارگردانی جلال تجنگی در سالن اصلی مجموعه تالار هنر یزد روی صحنه می رود.




نظرات کاربران