در حال بارگذاری ...
در حوزه هنری یزد

فیلم نمایش«تکه‌های سنگین سرب» اکران شد

شامگاه دوشنبه ۱۶بهمن ۹۶ فیلم نمایش «تکه‌های سنگین سرب» به کارگردانی اثر ایوب آقاخانی، در نارنجستان هنر حوزه هنری استان یزد اکران شد.

به گزارش تئاتر یزد، نمایش «تکه‌های سنگین سرب» پیش از این و برای نخستین بار در شامگاه 12 شهریورماه 94 در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفته است.

گفت و گو پیرامون فیلم نمایش «تکه‌های سنگین سرب» در ادامه نشست هایی است که حوزه هنری یزد در زمینه پخش و نقد و بررسی فیلم های تئاتر و با حضور هنرمندان و دوستداران هنر نمایش، برگزار می‌کند.  

در 10 نشست گذشته، فیلم نمایش های مانند «شب روی سنگ فرش خیس» به کارگردانی هادی مرزبان، «روزعجیب» به کارگردانی پرستوگلستانی، «آرسنیک و تور کهنه» به کارگردانی حسین پارسایی و «خاموشی دریا» به کارگردانی نیما دهقان، با حضور یکی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر یزد، مورد بررسی قرار گرفته است.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، نشست نقد و بررسی فیلم نمایش «تکه‌های سنگین سرب» با حضور سید مرتضی فخرموسوی ـهنرمند تئاتر یزدـ برگزار می شود.

پیام دهکردی و عارفه لک بازیگران نمایش «تکه های سنگین سرب» هستند که  ایوب آقاخانی در آن به شخصیت و زندگی شهید دکتر مصطفی چمران، پرداخته است. را روایت می‌کند.
گفتنی است، نشست‌های آموزشی پخش فیلم تئاتر، عصر دوشنبه‌های هر هفته در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.




نظرات کاربران