در حال بارگذاری ...

رویدادهای نمایشی شهرستان بافق در ماه خرداد

با حضور کادر جدید در هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی بافق، هنرمندان نمایش این شهرستان، خرداد ماهِ پرکار و فعالی را پشت سرگذاشتند.

به گزارش تئاتر یزد؛ هنرمندان نمایش شهرستان بافق، با حضور ناصر سروی و منصور رحیمی در راس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان خود، با همکاری یک دیگر جانی تازه به وضعیت تئاتر خود داده، و در کنار هم ماهی پرکار و پرشور را پشت سرگذاشتند.

یکی از مهم ترین فعالیت های هنرمندان این شهرستان، اجرای نمایش های «خیمه شب بازی» بود که هرشب پس از افطار، در مجموعه تفرجگاهی پارک آبشار بافق انجام می شد.

این رویداد هنری برای نخستین بار در استان، با کوشش گروه خیمه شب بازی شبدیز و در راستای آشنایی کودکان با آیین های سنتی و زنده کردن ِ این گونه از نمایش ریشه دار ایرانی، به مدت یک ماه برگزاری شد که مورد استقبال خوب علاقه مندان به این هنر اصیل نیز قرار گرفت.

خبر دیگر این که تمرینات نمایش «خوابی با چشمان باز» به عنوان کاری از گروه هنری عرفان و با کارگردانی علی محمد فلاح آغاز شد تا در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد، شرکت کند.

خبر پایانی هم درباره میهمانی افطاری هنرمندان تئاتر بافق است.

برای نخستین بار میهمانی افطار هنرمندان این شهرستان، با کوشش و برنامه ریزی انجمن نمایش برگزار شد. در این میهمانی افزون بر مسئولین انجمن و هنرمندان نمایش، مهندس نوروز زاده -شهردار – و دکتر ارجمندی رییس اداره فرهنگ و ارشاد بافق نیز حضور داشتند.

این دورهمی، شامگاه سه شنبه 23 خرداد و در هتل نیکان شهرستان بافق برگزار شد.

 




نظرات کاربران