در حال بارگذاری ...

یزدی ها «رویای پرومته» را در جشنواره نمایش عروسکی تعبیر می‌کنند

نمایش عروسکی «رؤیای پرومته» با نویسندگی و کارگردانی محسن اکرمی ابرقویی به عنوان کاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد، برای شرکت در هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی مبارک، آماده می شود.

به گزارش تئاتر یزد؛ محسن اکرمی برای اجرای این نمایش از هنرجویان و اعضای نوجوانِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد به عنوان بازیگر و عروسکگردان کمک گرفته است.

نمایش «رؤیای پرومته» مرحله انتخاب متن و نخستین بازبینی را پشت سرگذاشته و جز  16 اثر برگزیده بخش کودک و خانواده هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی مبارک –تهران- قرار گرفته است.

«رویای پرومته» با نگاهی به داستان پرومته از اساطیر یونان، روایتی از زندگی بشر در سه بخش آفرینش، آتش و جهان امروز را به نمایش میگذارد.

 

این نمایش، که تکنیک اجرایی آن، خلاق و متریال محور است، روز چهارشنبه 20 تیرماه توسط  مرضیه برومند -دبیر جشنواره و مریم سعادت، بهرام شاه محمد لو و بنفشه بدیعی،گروه بازبینی هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی مبارک، در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد، واقع در بلوار امیرکبیر، مورد بازبینی پایانی قرار خواهد گرفت.

 

دست اندرکاران این نمایش عروسکی عبارتند از: طراح، نویسنده و کارگردان: محسن اکرمی ابرقویی.

عروسک گردانانکیمیا فرح زا، نیلوفر عبدالعلیان، آتریا طاهری، نازنین کهدویی، زهرا سادات جوادیان، مرضیه سادات جوادیان، یاسمن ملک ثابت، یگانه کریمی

طراحی حرکات فرم: نگار دیبا فر، جلوه های صوتی: روح اله زارع.

 

در این بخش 8 اثر نمایشی به بخش نهایی جشنواره راه پیدا خواهند کرد و جشنواره نیز، از یکم تا هفتم شهریور ماه 97 در تهران برگزار می شود.

 




نظرات کاربران