در حال بارگذاری ...

«دردسر اسباب بازی ها» را در کانون پرورش یزد روی صحنه رفت

«دردسراسباب بازی‌ها» نام نمایشی است ویژه کودکان که از شامگاه شنبه ۹ تیرماه ۹۷ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کانون یزد، واقع در بلوار امیر کبیر روی صحنه رفته است.

به گزارش تئاتر یزد؛ نمایش «دردسر اسباب بازی ها»  به عنوان کار مشترکی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد و موسسه هنرپردازان هورام تهران، نوشته ماندانا عبقری، با کارگردانی میثم میثاقی از تهران، آماده اجرا شده است.

نمایش «دردسر اسباب بازی ها» مضمونی تربیتی و آموزشی دارد و داستان آن درباره ی اسباب بازی‌هایی است که از صاحبان خود گلایه دارند و در طول اجرای نمایش به کمک تماشاچیان می کوشند تا صاحبان خود را متوجه رفتار نادرست شان  بکنند.

این نخستین کار مشترک کانون پرورش فکری استان یزد با چند نفر از اهالی نمایش تهران است که در راستای تبادل تجربه، هم‌افزایی و دانش‌افزایی و نیز رشد و رونق نمایش کودک و نوجوان در یزد تولید شده است.

میثم میثاقی و افشین زعیم  از تهران، به همراه بهناز رسائی‌نیا، شمیم‌السادات حسینی، حسن طبیب‌زاده و ابوالفضل خوش‌اندام از یزد، در این نمایش بازی کرده اند.

دیگر دست اندرکاران نمایش «دردسر اسباب بازی ها» عبارتند از: افشین زعیم، بازی گردان - الهه اعرابی، دستیار کارگردان، بهنازرسائی نیا، منشی صحنه - محمد نجفی، آهنگساز - نجمه احمدزاده، طراح دکور، مریم سیاح، روابط عمومی - مهدیه رحمانیان، زهرا اتحادی و علی سبیلی، اجرای دکور،مریم جاور، طراح گریم - محمدمتین جاور، اپراتور نور - نوید حاجی‌زاده، اپراتور صدا، مهدیه رحمانیان، هماهنگی – وحید دهقانی، طراح پوستر، محمد رضا طائفی، روح ا... پوررضا و محمدرضا هادیان، پشتیبانی - روح ا... زارع، عکاس

 اجرای این نمایش که هرشب ساعت ۲۰:۱۵ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری یزد، آغاز می شود تا ۳۱ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

 




نظرات کاربران