در حال بارگذاری ...

نمایش کمدی «منهای دو» در تالار هنر یزد روی صحنه است

«منهای دو» نام نمایشی کمدی است که با کارگردانی محمد کریم پور - کارگردان جوان یزدی- از شامگاه پنج شنبه ۱۱ اَمرداد ۹۷، در سالن بلک باکس مجموعه تالار هنر یزد، روی صحنه رفته است.

به گزارش تئاتر یزد؛ این نمایش نامه، نوشته ی ساموئل بِنِشتریت، نویسنده ی فرانسوی است و محمد کریم پور برای سومین تجربه ی جدی کارگردانی صحنه ای خود در یزد، سراغ این نمایش نامه ی کمدی رفته است.

کریم پور، نخستین تجربه کارگردانی خود را در سال 92 با کارگردانی نمایش «من دارم به تاهو فکر می کنم، تو چی؟» و شرکت در بیست و سومین جشنواره تئاتر استان یزد، پشت سر گذاشت و سپس در اسفند همان سال، نمایش «خاموشی دریا» را کارگردانی کرد.

 

نمایش «منهای دو» داستان دو مرد میان سال به نام های پل و ژول است که با بیماری درمان ناپذیر خود، بیمارستان را ترک می کنند، تا آخرین روزهای زندگی خود را به گشت و گذار بگذرانند.

سید هادی آقابزرگی، سعید جعفری، آریا میررکنی، مهدی محمدی، فاطمه افتخارپور، نگار شیخ علی شاهی، حدیث شرافت، مینا خضریان، نجمه پیله ور، مریم جواهری، کمند طاهری و زهره ایران مهد بازیگران این نمایش کمدی هستند.

 

دیگر دست اندرکاران این نمایش، عبارتند از:

 

طراح صحنه، محمد کریم پور - طراح گریم، محمد هدایتی

نورپرداز، احسان نیک محضر – افکت، متین رکن - منشی صحنه، مریم فخرالدینی

طراح لباس، مهدیه فخرالدینی – عکاس، مهدیه فخرالدینی

بازیگردان، سید هادی آقابزرگی – گرافیست، سید مجتبی موسوی

مدیر صحنه، فاطمه حقیقت - مدیر تولید، هادی مشتی زاده

ساخت تیزر، هادی دهقان - مدیر اجرایی، سید مجتبی موسوی 

 

گفتنی است، این گروه تمرینات خود را از نخستین روز اردیبهشت ماه 9۷ در سالن بلک باکس مجموعه تالار هنر یزد آغاز کرد و قرار است تا پیش از آغاز بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد، روی صحنه باشد. 




نظرات کاربران (1)