در حال بارگذاری ...

نمایش نامه ی«چهار صندوق» در اردکانِ یزد، خوانده شد

در ادامه نشست های نمایش نامه خوانی در شهرستان ادرکان از استان یزد، هفته گذشته ی ۲۳ اَمرداد، نمایش نامه «چهارصندوق» نوشته بهرام بیضایی با کارگردانی سید مهدی مدیرطاهری خوانده شد.

به گزارش تئاتر یزد؛ نشست های نمایش نامه خوانی که سه شنبه ی هرهفته در خانه سنایی اردکان و با شعار "سه شنبه خوانی یک اتفاق نیست، یک جریان است" برگزار می شود، هفته ی گذشته با خوانش نمایش نامه ی «چهار صندوق» پیگیری شد.

مجتبی پاکنیا، یوسف بهجتی، مهدی انصاری نیا، سید مهدی مدیرطاهری و نریمان کمالی خوانشگران این نمایش نامه بودند و صحنه خوانی آن را مه گل فتاحی انجام می داد.

جریان نمایش نامه خوانی بر اساس ایده ای از حامد شهابی زاد شکل گرفته که همراهی گروه نمایشی طنز آوران به سرپرستی علی هاتفی، همکاری بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان در تداوم این جریان کارساز بوده است.

هنگام خوانش «چهار صندوق» افزون بر مردم دوستدار نمایش و هنرمندان اردکانی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان، معاون سیاسی فرماندار، رییس کانون بسیج هنرمندان شهرستان، مسئول گروه طنزآوران و نیز پیشکسوتان نمایش استان یزد، احمد علی مهدی نژاد و محمدتقی احتیاط نیز حضور داشتند.

گفتنی است، در دو هفته ی پیش نیز نمایش نامه "شاپرک" با کارگردانی مرجان بهرمن، -که نخستین  تجربه کارگردانی خود را پشت سر می گذاشت- در این شهرستان اردکان خوانده شده بود.




نظرات کاربران