در حال بارگذاری ...

اعضای هیات مدیره جدید انجمن هنرهای نمایشی استان یزد انتخاب شدند

انتخابات دروه جدید اعضاء هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه یزد، شامگاه شنبه ۸ دی ماه ۹۷ در محل مجموعه تالار هنر یزد برگزار با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از هنرمندان نمایش استان برگزار شد.

به گزارش تئاتر یزد؛ در شامگاه 8 دی ماه سال جاری انتخابات دومین دوره اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران، شعبه یزد، با حضور مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد، جواد مستخدمی عضو هیئت مدیره و خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی ایران، عباس شاه محمدزاده و کلاته دیگر ناظران این انجمن و نیز شرکت 147 نفر از هنرمندان نمایش استان یزد، برگزار شد.

برای شرکت در انتخابات این دوره، 12 محمد جواد آقایی از میبد، مجید اخلاقی از ابرکوه، زمان ارکمان، علی جاور، علیرضا خورشیدنام و جعفر دل دل از یزد، مسلم زارع از مهریز، سعید شهریار، محمدرضا صارمی و مجید عظیمی نیا از یزد، شهاب قانعی از اردکان، احمد ندافی از یزد نام نویسی کرده بودند.

ساعاتی پیش از برگزاری انتخابات، محمدرضا صارمی از پیشکسوتان نمایش یزد، سعید شهریار، نویسنده و کارگردان فعال تئاتر، علیرضا خورشیدنام، نایب رییس دوره پیشین و کنونی، به همراه جعفر دل دل کارگردان و عضو هیئت مدیره کنونی انجمن، از شرکت در انتخابات کناره گیری کردند.

در این دوره از انتخابات، سیدناصر امامی میبدی از میبد، محمدرضا صاحب جلال و صادق نصیری از یزد نیز برای فعالیت به عنوان بازرس انجمن، نام نویسی کرده بودند.

ازنکات جالب توجه این انتخابات، این بود که مجید جوادیان زاده – مدیر کل فرهنگ و ارشاد- نیز به عنوان عضوی از گروه "پتواژ" در انتخابات شرکت کرد و به نفرات مورد نظر خود رای داد.

نکته جالب توجه دیگر، حضور پیشکسوتانی بود که چند سالی است در برنامه ها و همایش های تئاتری حضور ندارند، و شرکت آن ها را می توان به فال نیک گرفت، هرچند شمار دیگری از پیشکسوتان نیز در این رویداد تئاتری حضور پیدا نکردند.

پس از شمارش آرا که با نظارت هیئت رییسه سنی انتخابات و جواد مستخدمی، عباس شاه محمدزاده و کلاته ناظران و نمایندگان اداره کل هنرهای نمایشی کشور، نفرات زیر به عنوان اعضاء اصلی و علی البدل هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه یزد، شناخته شدند.

اعضای اصلی:

علی جاور  از یزد - ١١٩ رای

احمد ندافی و زمان ارکمان از یزد -١١١ رای

محمدجواد آقایی از میبد - ١٠۸ رای

شهاب قانعی  از اردکان - ١٠۶ رای

اعضای علی البدل:

مسلم زارع از مهریز – 28 رای

مجید اخلاقی از ابرکوه – 13 رای

همچنین سیدناصر امامی میبدی از میبد با 99 رای به عنوان بازرس اصلی و صادق نصیری از یزد با 23 رای به عنوان بازرس علی البدل این دوره از انجمن هنرهای نمایشی استان یزد، شناخته شدند.

 

گفتنی است، در استان یزد 29 گروه با درجه "ج" و 6 گروه با درجه "ب" دارای پروانه هستند که شمار اعضای اصلی این 35 گروه، 187 نفر است و 148 نفر پای صندوق حاضر شده بودند.




نظرات کاربران