در حال بارگذاری ...
علیرضا معروفی کارگردان نمایش «عقیم»:

هنر تئاتر برای شهر یزد زنده است

کارگردان نمایش «عقیم» که از استان البرز در چهارمین جشنواره تئاتر استان یزد، شرکت کرده بود، ضمن ابراز رضایت از فضای جشنواره گفت: فضای جشنواره را به شخصه دوست داشتم و سالن اجرا از امکانات حرفه ای برخوردار بود.

به گزارش تئاتر یزد؛ نمایش «عقیم» در سومین شب جشنواره در 2 نوبت اجرا شد، پس از اجرا فرصتی پیش آمد تا با علی معروفی کارگردان این نمایش به گفت و گو بنشینیم، این گفت و گوی کوتاه را در ادامه بخوانید.

 

 از اجرای گروه تان در یزد راضی بودید؟

 باعث افتخار و خوشبختی من بود که در شهر زیبای یزد با نمایش «عقیم» حضور داشتم و در خدمت مردم فهیم و هنرمندان خوش انرژی یزد بودم و بازتاب خوبی را از تماشاگران نمایش گرفتیم.

بسیار خرسند شدم وقتی دیدم هنر تئاتر برای شهر یزد، بسیار جدی و حرفه ای است به دلیل اینکه عده ای از منتقدان و تماشاگران بعد از اجرا به سمت بنده آمدند و درباره نمایش با هم گپ مفصلی زدیم.

 

 بازخورد و واکنش این گروه از تماشاگران و متتقدان، چگونه بود؟

 باز خورد تا آنجایی که ما دیدیم خوب بود و امیدوارم توانسته باشیم نظر همه تماشاگران را جلب کرده باشیم.

 

 فضای جشنواره و سالن اجرا را چگونه ارزیابی می کنید؟

 فضای جشنواره را به شخصه دوست داشتم و سالن اجرا از امکانات حرفه ای برخوردار بود. جا دارد از عوامل اجرایی جشنواره و مسئول فنی سالن پلاتو کمال تشکر را داشته باشم.

 

 کدام یک از اجراهای بخش جنبی جشنواره را دیدید؟

 متاسفانه به دلیل حجم زیاد کاری این افتخار نصیبم نشد که در بخش جنبی کاری را ببینم ولی نمایش «تحت تاثیر» آقای کاهانی را که از تهران تشریف آورده بودند، دیدم.

 

۵این چندمین اجرای شما در قالب، جشنواره تئاتر فجر استانی بود و پس از یزد در کدام استان دیگر اجرا دارید؟

 این نخستین اجرای بنده در قالب جشنواره فجر استانی بود. بعد از شهر یزد راهی استان چهار محال و بختیاری هستیم و روز شنبه ۲۲ دی ماه ۱۳۹۷ در شهرکرد اجرا داریم.

 

 سخن پایانی؟

 یزد شهر تاریخی بسیار زیبا و خوش انرژی هست و خوشحالم که این افتخار نصیبم شد تا بتوانم برای مردم متمدن این شهر اجرا بروم.

 




نظرات کاربران