در حال بارگذاری ...

نمایش «زدگی» در تالار هنر یزد روی صحنه است

نمایش «زدگی» با کارگردانی صادق نصیری از ۲۵ بهمن ماه ۹۷ هرشب ساعت ۲۰ در سالن بلک باکس مجموعه تالار هنر یزد، واقع در بلوار شهید صدوقی یزد، روی صحنه است.

به گزارش تئاتر یزد؛ این نمایش که کاری از گروه تئاتر آرسو به شمار می رود، یکی از دو نمایشی بود که با رای داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر یزد، به عنوان یکی از دو نمایش برگزیده ی استان معرفی شد.

نمایش نامه «زدگی» را کیوان میرمحمدی نوشته و این نمایش سومین همکاری میرمحمدی و نصیری به عنوان نویسنده و کارگردان، به شمار می رود.

نصیری با اجرای «زدگی» که یک درام اجتماعی به شمار می رود، دستاورد ناخوشایند اعتیاد و مشکلات اقتصادی یک خانواده متوسط را به نمایش می گذارد.

برای اجرای عموم، نصیری مجبور به تغییراتی در گروه بازیگران خود شد و فرهاد علیرضایی و ریحانه مرادی را جایگزین امین دلپذیر و منیره خالقی کرد تا در کنار علی مزیدی، مریم نیک آیین، اخترالسادات اولیایی و جمیله ستوده نیا به ایفای نقش بپردازند.

دیگر دست اندرکاران نمایش «زدگی» که با تهیه کنندگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهردازی یزد، برای اجرای عموم آماده شده، عبارتند از:

سرپرست گروه و طراح لباس: احسان زرین آبادی - طراح صحنه: صادق نصیری

طراح نور: احسان نیک محضر - طراح گریم: محمدمهدی هدایتی

ساخت تیزر: سید مجتبی حسینی - اجرای زنده موسیقی: مهمد مظفری

دستیار صحنه و نور: فاطمه ابراهیمیان - مدیر صحنه: مهدی فاتحی

همراهان گروه اجرایی: مهدی ابویی، مسعود ابراهیمی، پوریا معینی

نمایش «زدگی» در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد، جوایز گوناگونی را در رشته های، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و طراحی صحنه، دریافت کرد.

گفتنی است، در یکی از اجراهای هفته جاری «زدگی»، نرگس آبیار کارگردان سینما به تماشای این نمایش نشست و در پایان با اهدای شاخه گلی به هریک از بازیگران نمایش، از آن ها تقدیر کرد.

 

 

 




نظرات کاربران