در حال بارگذاری ...

در خارگ هم جاده لغزنده می‌شود

نمایش خیابانی «جاده لغزنده می شود» با کارگردانی هادی دهقان، برای شرکت در نخستین جشنواره تئاتر خیابانی منطقه ای «دُر درخشان خلیج فارس» پذیرفته شد.

به گزارش تئاتر یزد؛ بر اساس نظر هیئت بازبینی و انتخاب نخستین جشنواره تئاتر خیابانی منطقه ای «دُر درخشان خلیج فارس» نمایش خیابانی «جاده لغزنده می شود» با کارگردانی هادی دهقان، به همراه 8 نمایش دیگر از ایلام، بوشهر، دهلران، اصفهان، چهار محال بختیاری و جزیره خارگ، برای حضور در این جشنواره پذیرفته شده اند.

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی منطقه ای «دُر درخشان خلیج فارس» از 10 تا 14 اسفند 97 در جزیره کوچک و زیبای خارگ برگزار می شود.

در سال 96 این جشنواره به صورت داخلی در جزیره خارک برگزار شد و امسال این جشنواره با کوشش شهرداری، شورای اسلامی شهر خارگ و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی خارگ، برای نخستین بار به صورت منطقه ای برگزار می شود.

نمایش خیابانی نمایش خیابانی «جاده لغزنده می شود» پیش از این در دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» که آذر ماه سال جاری در یزد برگزار شد، نیز شرکت کرده بود که در زمینه کارگردانی، طراحی فضا، بازیگریِ کودک، زن و مرد نیز به جوایزی دست یافت.

دست اندرکاران این نمایش، عبارتند از:

نویسنده: علیرضا خورشیدنام

بازیگران: علیرضا خورشیدنام، آرزو جعفریان

بازیگر خردسال: پارمیدا حیدریان

طراح لباس: مرجان السادات طیبی

نمایش «جاده لغزنده می شود» ماجرای خرابی و روشن نشدن یک خودرو است که زمینه ساز بگو مگو و تنش بین یک زن و شوهر می شود، در حالی که فرزند خردسال شان شاهد درگیری آن هاست، درگیری و بگو مگویی که به فاجعه می انجامد.

گفتنی است، حسین اسدی، عبد بناری و عقیل جماعتی هیئت داوران بخش بازبین این جشنواره بودند. 

 




نظرات کاربران