در حال بارگذاری ...
در راستای بررسی نیاز و کمبودهای تئاتر استان

استاندار یزد با اعضای انجمن نمایش دیدار و گفت‌وگو کرد

استاندار یزد با حضور در تالار هنر و دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان یزد، در راستای بررسی نیاز و کمبود های استان، با اعضای شورای این انجمن دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش تئاتر یزد؛ شامگاه سه شنبه 21 اسفند ماه 97 محمدعلی طالبی، استاندار یزد و گروه همراهش با حضور در دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان یزد، واقع در مجموعه تالار هنر و در نشستی صمیمی با اعضای شورای این انجمن نمایش در جریان مسائل، مشکلات و کمبودهای حوزه تئاتر قرار گرفت.

طالبی، ضمن آشنایی با اعضای جدید شورای انجمن نمایش یزد که نزدیک به وی طی نشستی صمیمی، ضمن آشنایی با اعضای منتخب و جدید انجمن نمایش یزد که 43  روز از فعالیت رسمی شان می گذرد، با دغدغه و درخواست های هنرمندان تئاتر آشنا شد.

استاندار یزد، در پایان این نشست، پیرامون برگزاری یک نشست ویژه با حضور همه هنرمندان نمایش، در هفته های آغازین سال 98 قول مساعد داد.

مجید جوادیان زاده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس حیدری مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، فخرالسادات خامسی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استاندار، به همراه عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، و رقیه دوست فاطمیها مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان، محمدعلی طالبی را در این نشست همراهی می‌کردند

گفتنی است، پیش از این نشست استاندار یزد و گروه همراهش با حضور در سالن بلک باکس مجموعه تالار هنر، به تماشای نمایش «زدگی» به کارگردانی صادق نصیری نشسته بودند.




نظرات کاربران