در حال بارگذاری ...

جشن «روز جهانی تئاتر» در گذر فرهنگ و هنر یزد برگزار شد

عصر چهارشنبه ۷ فروردین ۹۸ و همزمان با روز جهانی تئاتر، آیین جشنی با حضور هنرمندان، شماری از مسئولان، مردم و گردشگران نوروزی یزد، در محل گذر فرهنگ و هنر  یزد، واقع در کوچه مازاری ها برگزار شد.

به گزارش تئاتر یزد؛ این جشن با برنامه ریزی و پیگیری انجمن هنرهای نمایشی استان و همکاری وهمراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد و نیز سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از ساعت 16 تا 20 در محل گذر فرهنگ و هنر یزد، واقع در خیابان کاشانی، کوچه مازاری ها برگزار شد.

نمایش های خیابانی با مضامین شاد، نقالی، شاهنامه خوانی و پرسش و پاسخ با پیشکسوتان نمایش و مسئولان فرهنگی هنری از برنامه هایی بود که در این جشن هنری، اجرا شد.

هنرمندان نمایش شهرستان های ابرکوه، بافق، مهریز در اجرای بخش های گوناگون، با انجمن نمایش همکاری داشتند.

حضور پرشور پیشکسوتان هنر نمایش، و نیز غلامعلی سفید رییس شورای شهر یزد، ونوس عامری مسئول کمیسیون فرهنگی این شورا، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهردای، محمود دهقان هراتی معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ وارشاد و دیگر معاونین و کارشناسان این اداره، علی اصغر راسخ راد مدیر کانون نمایش های آیینی سنتی کشور، جلیل رفیعی کارشناس مرکز هنرهای نمایشی، واحد طرح و برنامه از نکات مثبت این جشن هنری بود.

گفتنی است، در حاشیه برنامه های نمایشی، بازار دید وبازدید و روبوسی ویژه نوروز بین هنرمندان نمایش، بسیار داغ و پررونق قابل مشاهده بود.




نظرات کاربران