در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، در آیین روز جهانی تئاتر:

سال 98، سال تئاتر در یزد خواهد بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، در بخشی از برنامه جشن بزرگداشت روز جهانی تئاتر در یزد، که به پرسش و پاسخ با هنرمندان نمایش و مسئولان فرهنگی هنری می گذشت، ضمن شادباش این روز به هنرمندان نمایش استان گفت: با توجه به برنامه هایی که در نظر داریم، می توان گفت که سال پیش رو، سال تئاتر در یزد خواهد بود.

به گزارش تئاتر یزد؛ مجید جوادیان زاده، با بیان این که هر جامعه ای دارای کالبد و روح است، افزود: هنر و فعالیت های هنری همانند روح یک جامعه هستند؛ بنابراین ما در نظر داریم با توجه به برگزاری سومین دوره جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی، رونق بیشتری به فعالیت های نمایشی بدهیم وامیدواریم سال پیش رو سال تئاتر در یزد باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: خوشحالیم که این جشن بزرگداشت روز جهانی تئاتر، درست در سالروز گشایش "گذر فرهنگ و هنر" و در همین مکان برگزار می شود.

جوادیان زاده از همکاری و همراهی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، مسئولان شورای شهر و نیز کوشش اعضای انجمن نمایش در برگزاری جشن بزرگداشت روز جهانی تئاتر سپاس گزاری کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، در پایان سخنانش پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز جهانی تئاتر را برای هنرمندان و سایر حاضرین در گذر، قرائت کرد.

گفتنی است، محمدرضا شجریان و احمد علی مهدی نژا از پیشکسوتان هنر نمایش، ونوس عامری ونوس عامری مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر، علی اصغر راسخ راد مدیر کانون نمایش های آیینی سنتی کشور، عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهردای، محمود دهقان هراتی معاون سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ وارشاد و جلیل رفیعی کارشناس مرکز هنرهای نمایشی، واحد طرح و برنامه هرکدام در به طور چداگانه با حضور در جایگاه ویژه ضمن گفتن شادباش روز جهانی تئاتر، به پرسش های مجری برنامه نیز  پاسخ گفتند.




نظرات کاربران