در حال بارگذاری ...

فراخوان بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان یزد منتشر شد

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان یزد، از ١٩ آبان ماه سال جاری به مدت ٥ روز در شهرستان میبد برگزار می شود.

به گزارش تئاتر یزد؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد این جشنواره را در سال جاری با شکلی متفاوت تر از سال گذشته و طی سه مرحله با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد، انجمن هنرهای نمایشی استان و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان میبد و شرکت سهامی آب منطقه ای یزد  برگزار می‌کند.

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان یزد در راستای پشتیبانی از تولید و اجرای عمومی آثار نمایشی با محوریت بحران آب به میزبانی مجموعه تئاتر(شهر خورشید) میبد در آبان ماه سال 1398 برگزار می‌شود.

مرحله اول, تهیه و تنظیم فراخوان طراحی پوستر و ( لوگو و تندیس به صورت دائمی) برای جشنواره است که قبل از شروع جشنواره رونمایی خواهد شد.

مرحله دوم, برگزاری کارگاه تخصصی نمایشنامه نویسی ویژه نویسندگان بومی استان با حضور یکی از اساتید سرشناس این رشته با هدف تولید متون نمایشنامه و در نهایت تولید اثر نمایشی خواهد بود که ساز و کار برنامه ریزی این کارگاه متعاقباً اعلام خواهد شد.

مرحله سوم برگزاری جشنواره بیست و هشتم همچون سال‌های گذشته بر اساس اجرای عمومی سالانه و در دو بخش  بصورت رقابتی و غیر رقابتی برگزار خواهد شد.

بخشهای رقابتی صحنه ای و بخش غیر رقابتی شامل آثار خیابانی و دیگرگونه های اجرایی خواهد بود.

آخرین مهلت تکمیل فرم درخواست شرکت در بخش های صحنه ای و خیابانی جشنواره، ٢٠ مرداد ٩٨ است.

گفتنی است؛ طبق برنامه ریزی به‌عمل آمده، فراخوان جشنواره بیست و نهم نیز در مراسم اختتامیه جشنواره بیست و هشتم رونمایی خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند فراخوان حضور جشنواره را از پایان همین خبر دریافت کنند.

 

 

 




مطالب مرتبط

وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور
وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نوشت بسیار ضرورت دارد مفاهیم بنیادین تربیت دینی و مؤلفه‌های فکری و هویتی فرهنگ ایرانی، به یاری ابزار توانمند، جذاب و تأثیرگذار هنر نمایش به چشم و دل مشتاق و پذیرنده آینده­‌سازان این ...

|

نظرات کاربران