در حال بارگذاری ...

درگذشت پیشکسوت تئاتر استان یزد 

رضا ملک ثابت هنرمند پیشکسوت تئاتر استان یزد در سن ۶۰ سالگی بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

به گزارش تئاتر یزد؛ پیکر این پیشکسوت تئاتر یزد که چندی پیش درگیر بیماری قلبی بود در قطعه هنرمندان و نام آوران خلدبرین یزد آرام گرفت.
شهردار یزد، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل صداوسیمای استان و جمع کثیری از هنرمندان و مسئولین در آیین تشییع و تدفین این هنرمند مردمی حضور داشتند.
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان یزد در پی درگذشت این هنرمند فرهیخته، پیام تسلیت صادر کرد.
در پیام احمد ندافی آمده است: جامعه هنری استان و خانواده ی تئاتر یزد در فقدان رضا ملک ثابت سوگوار شد، هنرمندی مردمی و متعهد که بخش عمده ای ازعمر 60 ساله و پربار خویش را برای خدمت به تئاتر و تلویزیون صرف کرد. 
او چهره دوست‌داشتنی، بامعرفت، خوش قلب، نیکوکار و فرهیخته صحنه های نمایش و سریال‌های تلویزیونی بود که با بازی ها و رفتار صمیمی خود، مخاطبان و سایر هنرمندان را جلب کرد و از خود یک چهره ی باوفا و با اخلاق را به نمایش گذاشت.
بی‌تردید فقدان مرحوم رضا ملک ثابت ضایعه‌ای بزرگ برای خانواده تئاتر یزد محسوب می‌شود و او برای همیشه بخشی از خاطرات اهالی نمایش یزد خواهد بود. از طرف خانواده ی بزرگ تئاتر یزد درگذشت آن فقید سعید را به اهالی هنر به ‌ویژه خانواده محترم ملک ثابت تسلیت می‌گویم، برای آن مرحوم آرامش روح و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
نمایش های ترنج (سال97) و دویل زنی(سال 98) آخرین نمایش هایی بود که رضا ملک ثابت به عنوان بازیگر در آن ایفای نقش کرد.
 




مطالب مرتبط

وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور
وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نوشت بسیار ضرورت دارد مفاهیم بنیادین تربیت دینی و مؤلفه‌های فکری و هویتی فرهنگ ایرانی، به یاری ابزار توانمند، جذاب و تأثیرگذار هنر نمایش به چشم و دل مشتاق و پذیرنده آینده­‌سازان این ...

|

نظرات کاربران