در حال بارگذاری ...
در دیدار مسئولین ارشد تئاتر کشور با محمدصالح جوکار عنوان شد:

حمایت نماینده مجلس از برگزاری جشنواره در یزد
فرصت تعامل بیشتر هنرمندان تئاتر کشور و استان

نماینده مردم شریف یزد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولین ارشد نمایش کشور ضمن تقدیر از اعتماد مسئولین هنرهای نمایشی کشور به استان یزد گفت: برگزاری جشنواره با کیفیت و معتبر فجر در یزد فرصت غنیمتی است که باعث تعامل بیشتر بین هنرمندان تئاتر کشور و استان می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از یزد؛ محمدصالح جوکار در نشستی که با حضور قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی کشور، رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور، حسین مسافر آستانه دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی یزد برگزار شد، بر اهمیت نقش هنر در فرهنگسازی جامعه تاکید کرد و تئاتر را زبان گویا و نافذ در جهت فرهنگ‌سازی ارزش های اسلامی در جامعه دانست.
وی در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره معتبر به رشد تئاتر در استان کمک شایانی می کند، بیان کرد: برگزاری جشنواره با کیفیت و معتبر فجر در یزد فرصت غنیمتی است که باعث تعامل بیشتر بین هنرمندان تئاتر کشور و استان می شود.جشنواره تئاتر فجر می تواند سکوی شناسایی و معرفی استعدادهای جوان یزد به دیگر استان ها و کشور باشد.
در ابتدای این نشست نیز قادر آشنا مدیرکل دفتر هنرهای نمایشی کشور و دیگر اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات خود در رابطه با جزئیات میزبانی یزد از جشنواره بین المللی تئاتر فجر پرداخته و حمایت نمایندگان مجلس در این رابطه را خواستار شدند.




مطالب مرتبط

وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور
وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نوشت بسیار ضرورت دارد مفاهیم بنیادین تربیت دینی و مؤلفه‌های فکری و هویتی فرهنگ ایرانی، به یاری ابزار توانمند، جذاب و تأثیرگذار هنر نمایش به چشم و دل مشتاق و پذیرنده آینده­‌سازان این ...

|

محمدرضا امیرخانی نمایشنامه‌نویس برگزیده یزدی تقدیر شد

محمدرضا امیرخانی نمایشنامه‌نویس برگزیده یزدی تقدیر شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در یزد، از محمدرضا امیرخانی برای کسب رتبه سوم نمایشامه نویسی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تقدیر شد. در نشستی با حضور احسان عابدی مدیرکل ارشاد اسلامی یزد، علی جاور مدیرعامل ...

|

نظرات کاربران