در حال بارگذاری ...

ستاد اجرایی برگزاری هفته تئاتر یزد مشخص شد

ستاد برگزارکننده و اجرایی هفته تئاتر یزد شامل: شورای هماهنگی، مدیر اجرایی، گروه انتخاب آثار ، روابط عمومی و تشریفات، مسئول هماهنگی اجراها و دبیرخانه خواهد بود که پس از تایید نفرات پیشنهادی، توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد، از نخستین هفته دی‌ماه کار خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش تئاتر یزد، در این ستاد نام سعید شهریار، سیدخلف حوتی نژاد، محمود دهقان هراتی، احمدعلی مهدی نژاد، سیاوش قائدی، سید حسین پیغمبری، صادق نصیری، تقی احتیاط، علیرضا خورشیدنام و رضا بردستانی به چشم می‌خورد.

فعالان تئاتر با توجه به توانمندی و تخصصشان، توسط مسئولین هر بخش از ستاد دعوت به همکاری خواهند شد.

در تاریخ اجرای بخش‌های گوناگون هفته تئاتر، تغییراتی به شرح زیر ایجاد شده است:

1- آخرین فرصت برای ارائه‌ی طرح و نمایش‌نامه آثار صحنه‌ای به دبیرخانه جشنواره واقع در تالار هنر و رضا بردستانی، 5 دی‌ماه اعلام نتیجه‌ی بازخوانی، 10 دی و بازبینی نمایش‌های پذیرفته شده 15 بهمن خواهد بود.

2- در بخش نمایش خیابانی نیز آخرین زمان برای ارائه چکیده‌ی نمایش‌نامه و یا طرح اجرا به دبیرخانه همایش، 20 دی‌ماه؛ اعلام طرح‌های پذیرفته شده، 28 دی و بازبینی نمایش‌های خیابانی پذیرفته شده نیز، 15 بهمن‌ماه خواهد بود.

3- دوستانی که متقاضی شرکت در بخش نمایش‌نامه‌خوانی هستند می‌بایست تا 30 دی‌ماه آمادگی خود را به دبیرخانه‌ی همایش و رضا بردستانی اعلام کنند؛ آثار این بخش در 15بهمن بازبینی خواهدشد.

4- برگزارکننندگان این همایش در نظر دارند تا دست کم 4 نمایش‌نامه از نویسندگان استان یزد را در کتابی واحد و به شکل مجموعه نمایش‌نامه گردآورند.

هر شخص می تواند 3 نمایش نامه خود را که در 10 سال گذشته نوشته را، در 3 نسخه‌ی Word و به صورت CD تا 15 دی ماه به دبیرخانه‌ی همایش برساند؛ اعلام نمایش‌نامه‌های پذیرفته شده 25 دی‌ماه خواهد بود.

به دلیل محدودیت ظرفیت کارگاه‌های آموزشی، از سطح کیفی خوبی برخوردار باشد، شمار شرکت کنندگان محدود خواهد بود؛ بنابراین علاقمندان شرکت در کارگاه‌های آموزشی، باید یک هفته پیش از آغاز هفته تئاتر، نسبت به نام‌نویسی در دبیرخانه‌ی همایش اقدام کنند.




نظرات کاربران