در حال بارگذاری ...

میهمانی افطار هنرمندان نمایش یزد باشکوه برگزار شد

هنرمندان نمایش یزد، امسال نیز مانند سال پیش، در میهمان سرای سنتی «خانه ی ابراهیمی» بر سر سفره ی افطاری نشستند که دستاورد مهربانی و صفای خودشان بود و این گونه شد که هر کسی خودش هم میهمان بود و هم میزبان!

به گزارش تئاتر یزد، امسال «خانه ابراهیمی» شور و حال و جمعیت بیشتری نسبت به سال گذشته را شاهد بود که بی‌گمان به خاطر خواهد سپرد.

شامگاه شنبه 12 تیرماه 95، شماری از هنرمندان نمایش یزد و شهرستان‌ها گرد هم آمده بودند؛ کوچک و بزرگ، جوان و پیشکسوت، خانه نشین و تازه از راه رسیده؛ البته در این میان بودند دوستانی که جایشان خالی بود، مانند هنرمندان نمایش شهرستان های اردکان، ابرکوه و خاتم بود.

شخصیت‌های دولتی هم بودند، مانند: رییس صدا و سیمای مرکز یزد و معاونین سازمان، دوستانی از شهرداری، شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و البته دوستانی از دیگر انجمن های هنری مانند رییس انجمن سینمای جوانان یزد و شماری از فعالین فرهنگی و ورزشی.

پس از ضیافت افطار، نوبت به اجرای برنامه هایی رسید که دوستان برگزار کننده در نظر گرفته بودند.

مهدی قانع که مجری این برنامه بود، سخن را آغاز کرد، پس از آن، علیرضا خورشیدنام به نمایندگی از انجمن نمایش یزد، به بیان نکاتی درباره ی فعالیت های انجمن پرداخت و آن گاه با خواندن متنی، از درگذشتگان نمایش یزد، یادکرد.

حسین گرجی پور به کمک دوستانش چند قطعه موسیقی و آواز را با صدای گرمش به خوبی اجرا کرد. خاطره گویی هنرمندان نمایش یزد، بخش دیگر این میهمانی بود.

رضا ملک ثابت، سید ضیا مدیرطاهری، محمدرضا شجریان، اصغر باروتکوب و رقیه دوست فاطمیها به بیان و مرور خاطرات شیرین تئاتری خود پرداختند که مورد استقبال دوستانشان قرار گرفت.

به این ترتیب هنرمندان نمایش یزد یک بار دیگر نشان دادند با وجود همه اختلاف سلیقه ها می توان در کنار هم نشست، گل گفت و گل شنید و یک شب نشینی با شکوه را رقم زد.

گفتنی است بودجه ی برگزاری این میهمانیِ 280 نفره، بصورت خودجوش و توسط هنرمندان نمایش فراهم شده بود.

 




نظرات کاربران