در حال بارگذاری ...
انجمن هنرهای نمایشی استان یزد برگزار می کند؛

نشستی پیرامون طراحی صحنه در تالار هنر

با پیشنهاد و برنامه ریزی انجمن هنرهای نمایشی استان یزد، قرار است ساعت ۲۱ سه شنبه ۱۲ اَمرداد، نشستی با عنوان "آشنایی با مباحث کاربردی طراحی صحنه" در تالار هنر یزد برگزار شود.

به گزارش تئاتر یزد، انجمن نمایش یزد بنا دارد تا نشست هایی را بصورت گفت و گو و میزگرد، با کارکرد آموزشی در زمینه های گوناگون مانند طراحی صحنه، نمایش نامه نویسی، نقد، چهره پردازی، کارگردانی، بازیگری، موسیقی در نمایش و... بزگرار نماید.

در این راه بهرمندی از هنرمندان با تجربه ی هر رشته در اولویت انجمن قرار دارد.

نشست های به گونه ای برگزار خواهد شد که همه ی دوستان نمایشی در هر سطحی که هستند، بتوانند در این گفت و گوها شرکت کنند و بهره ببرند.

نخستین نشست، با عنوان «آشنایی با مباحث کاربردی طراحی صحنه» پیرامون شناخت درست از تعریف، جایگاه و کارکرد طراحی صحنه در نمایش خواهد بود که ساعت 21  سه شنبه 12 اَمرداد توسط " گروه نمایش آرسو" در تالار هنر برگزار خواهد شد.

ابوالفضل سلیمی، امیرصاحب جلال، صادق نصیری و محمدرضا رضایی از گردانندگان این نشست خواهند بود.

دیگر گروه های نمایشی در سراسر استان می توانند برای برگزاری این گونه نشست های آموزشی، در زمینه های نمایش نامه نویسی، بازیگری، نقد، چهره پردازی و ... برنامه و آمادگی خود را به انجمن اعلام کنند.

انجمن نمایش نیز در همین راستا به گروه های برگزار کننده، گواهی فعالیت صادر می کند تا گروه آن را بعنوان بخشی از گزارش کار سالانه ی خود به مرکز هنرهای نمایشی کشور ارائه کند.

انجمن هنرهای نمایشی استان یزد، همه ی دوستان تئاتری و هنرجویان را به شرکت در نشست و گفت و گوی آموزشی سه شنبه شب در تالار هنر فرا میخواند.




نظرات کاربران