در حال بارگذاری ...
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد:

برای درخواست شرکت در جشنواره تئاتر، تا اول شهریور فرصت هست

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد، پایان مرداد را آخرین فرصت برای ارائه فرم درخواست شرکت در مرحله ی بازبینی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان یزد اعلام کرد.

محمود دهقان هراتی به خبرنگار تئاتر یزد گفت: در نشستی که شنبه 16 آمرداد با اعضای انجمن داشتیم به این نتیجه رسیدیم که پایان همین ماه –اَمرداد- را آخرین فرصت برای تحویل فرم های درخواست شرکت در جشنواره اعلام کنیم.

او افزود: در همین راستا آخرین فرصت برای اجرای عمومی نمایش های در حال تولید نیز، 15 شهریور سال جاری خواهد بود.

رییس انجمن از گروه های نمایشی و کارگردان هایی که خواهان شرکت در جشنواره هستند، خواست تا هم زمان با تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره، طبق روال گذشته کارهای مربوط به تصویب متن و گرفتن مجوز اجرای عمومی خود را از طریق اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان، پیگیری کنند.

دهقان هراتی گفت: نمایش هایی که در سال 94 و از آغاز سال 95 تا کنون اجرای عمومی خود را پشت سرگذاشته اند، می توانند CD باکیفیت اجرای نمایش خود را حداکثر تا نخستین روز شهریور، به دبیرخانه جشنواره –دفتر انجمن نمایش- واقع در تالار هنر تحویل دهند تا پس از بازبینی، چنان چه مجوز شرکت در جشنواره را دریافت کرد، فرصت تمرین و آماده شدن برای شرکت در جشنواره تئاتر استان را داشته باشند.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد، در پایان سخنانش گفت: بر اساس آیین نامه جدید مرکز هنرهای نمایشی، نمایش‌هایی که در سال 04 در جشنواره‌های دیگر شرکت کرده‌اند نیز می‌توانند در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان یزد شرکت کنند، ولی این نمایش ها نیز می بایست به اجرای عمومی رفته باشند.

گفتنی است انجمن نمایش چند نفر از هنرمندان نمایش یزد و مرکز نشین را برای گروه بازبینی در نظر گرفته که اسامی آن ها را به‌زودی و پس از رایزنی و هماهنگی با این هنرمندان، اعلام خواهد کرد.

 




نظرات کاربران