در حال بارگذاری ...

«بایکوت» در یزد اجرا می شود

«بایکوت» نام تازه ترین تجربه‌ی حمیدرضا شهامتی در زمینه کارگردانی نمایش است که یک هفته از اجرای آن در سالن سینما تک یزد سپری شده است.

اجرای عمومی نمایش کمدی اجتماعی بایکوت کاری جدید از گروه "هنرى دهه هفتادى ها" از 24 شهریور در پردیس سینمایی تک یزد آغاز شده که تا 10 مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

در این نمایش که شهامتى طراح و کارگردانش بشمار می رود و نمایش نامه اش را به کمک سینا ارسخان نوشته، آزاده و فرزانه ابراهیمى فرد، بهزاد یزدانى، على سخاوت، مهدى فولادى، حامد علی زاده، سینا ارسخان به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل نمایش بایکوت عبارتند از:دستیارکارگردان: علی سخاوت/ موسیقی: مهدى داستانى/ نوازندگان: امید حاجى زاده، مهدى فولادى/

دستیار پخش افکت و موسیقی: احسان قانع/ مشاور تبلیغاتى و طراح پوستر: محسن احمدى/ صحنه و لباس: حمیدرضا شهامتى/ نور: احسان نیک محضر دستیار صحنه: سعید حریری زاده/ تحقیق و پژوهش: مصطفى مزیدى/ عکاسان: فرشته جعفرى، سینا گلشن/ همراهان گروه: مجتبی لاله زاری، محمد خیراندیش، مهسا دهقانی، محمد جواد ابراهیمی فرد.

بنا به پیشنهاد انجمن نمایش و موافقت کارگردان و گروه نمایش، چنان چه شرایط فراهم شود، نشست نقد و بررسی نمایش بایکوت یک یا دو شب پس از پایان اجرای عموم، در تالار هنر برگزار خواهد شد.

حمیدرضا شهامتی کارگردان نمایش یادداشتی را در راستای تهیه بلیط نمایش "بایکوت" برای سایت انجمن فرستاده که در پی می‌خوانید.

یادداشت کارگردان:

در پی پرسش های مکررى که در زمینه تهیه بلیط نمایش "بایکوت" به صورت میهمان و نیم بها براى هنرمندان عزیز پیش می آید، باید بگوییم که با توجه به اینکه کلیه امور مالى و فروش بلیط نمایش به عهده مجموعه پردیس سینمایى تک است، از در نظر گرفتن این نوع بلیط ها براى هنرمندان عزیز معذوریم و گروه نمایش بایکوت هیچ گونه اختیاری در این زمینه ندارد.

امیدوارم که هنرمندان عزیز از ما خرده نگرفته و مانند همیشه ما را مورد حمایت و لطف خود قرار دهند. هرچند که این اتفاق به نفع همه عزیزان هنرمند است که فرهنگ خرید بلیط نمایش در بین تمام اقشار جامعه رایج شود.

با تشکر حمیدرضا شهامتى گروه هنرى دهه هفتادى‌ها

 این نمایش که هرشب ساعت 20 با همکاری مسئولین پردیس سینمایى تک یزد روی صحنه می‌رود.
 

 




نظرات کاربران