در حال بارگذاری ...

گزارش دومین روز جشنواره «چترزندگی» یزد

در دومین روز از نخستین جشنواره نمایش های خیابانی استان یزد –چترزندگی- ۱۱نمایش در میدان امیرچخماق و پارک های باغ ملی و هفتم تیر اجرا شد.

به گزارش تئاتر یزد؛ نمایش های «سرسره بازی» با کارگردانی محسن عسکری زاده، «به سرعت گیر نزدیک می شوید» به کارگردانی محمدمهدی حائری زاده و «یوغ» به کارگردانی مسعود غیاثی، عصر و شام گاه جمعه 17 شهریور 96 در پارک باغ ملی اجرا شده و مورد ارزیابی داوران جشنواره قرار گرفتند.

نمایش خیابانی «قند تلخ» که یک نمایش آموزشی درباره پیشگیری از بیماری دیابت است، نیز در بخش جنبی و در پارک باغ ملی اجرا شد.

نمایش های «برگ های پاییزی» به کارگردانی محمدحسین فتوحی از شهرستان اردکان و «مخاطب خاص» به کارگردانی مریم نیک آیین نیز نمایش های بخش مسابقه جشنواره بودند که در پارک هفتم تیر اجرا شدند؛ البته نمایش «عتیقه» به کارگردانی اسماعیل اخلاقی از شهرستان ابرکوه و از بخش جنبی نیز در این پارک اجرا شد.

در میدان امیرچخماق، نمایش های «سیاه» به کارگردانی امین محمدی نیا، «شیء وارگی» به کارگردانی بهناز زحمتکش و «یک قطره آب کافیست» به کارگردانی سیدرضا میرغفوری در بخش مسابقه اجرا شدند و نمایش «مرگ شطرنج» به کارگردانی حامدخلیلی نیز در بخش جنبی جشنواره در همین میدان اجرا شد.

گفتنی است، نخستین جشنواره نمایش های خیابانی استان یزد –چترزندگی- توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.




نظرات کاربران