در حال بارگذاری ...
دبیر اجرایی جشنواره چتر زندگی:

انجمن نمایش یزد، کمک بزرگی به برگزاری جشنواره «چتر زندگی» کرد

دبیر اجرایی جشنواره نمایش های خیابانی «چترزندگی» گفت: انجمن نمایش یزد از آغاز این ماجرا، در نوشتن فراخوان، انتخاب گروه بازبینی، گروه داوران، مکان های اجرای نمایش ها و کارهای دیگر، کمک شایانی به برگزاری این جشنواره نوپا کردند.

به گزارش تئاتر یزد؛ دبیر اجرایی نخسیتن جشنواره نمایش های خیابانی استان یزد- چترزندگی با اشاره به همکاری خوب هنرمندان تئاتر شهر یزد و به ویژه اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان یزد گفت: انجمن نمایش یزد از آغاز این ماجرا، در نوشتن فراخوان، انتخاب گروه بازبینی، گروه داوران، مکان های اجرای نمایش ها و کارهای دیگر، کمک شایانی به برگزاری این جشنواره نوپا کردند.

احمد ندافی در گفت و گو با روابط عمومی جشنواره چترزندگی افزود: البته در این زمینه باید از اقدام شایسته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد یاد کنم که با واگذاری شماری از اختیارات خود به انجمن هنرهای نمایشی استان یزد، هم به استقلال و قدرت اجرایی انجمن بها داد و هم با نظارت و راهنمایی خود، در پاره ای از کارهای مربوط به برگزاری جشنواره سرعت بخشید.

وی با اشاره به اعتماد علی غیاثی مدیرکل فرهنگ و ارشاد و سید خلف حوتی نژاد معاون فرهنگی هنری به اعضای انجمن نمایش، گفت: چنین اعتماد و تعاملی بین اداره کل و انجمن نمایش ستودنی است.

ندافی همچنین از همکاری علی شکاری کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد با ستاد جشنواره در برگزاری کارگاه آموزشی ودعوت از دکتر عطالله کوپال قدردانی کرد.

دبیر اجرایی نخسیتن جشنواره نمایش های خیابانی استان یزد در پایان یک بار دیگر از همکاری و همراهی مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری نخسیتن جشنواره نمایش های خیابانی استان یزد- چترزندگی قدردانی کرد.

گفتنی است، جشنواره نمایش های خیابانی «چتر زندگی» روزهای 16، 17، و 18 شهریور در میدان امیرچخماق و پارک های باغ ملی و هفتم تیر یزد برگزار شد.

 

 




نظرات کاربران