در حال بارگذاری ...
به مناسبت روز جهانی تئاتر صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با پیشکسوتان هنر نمایش

صبح چهارشنبه ۷ فروردین ماه سال ۹۸ و همزمان با روز جهانی تئاتر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد یزد، در راس گروهی به دیدار ۴ نفر از پیشکسوتان هنر نمایش یزد رفت.

به گزارش تئاتر یزد؛ مجید جوادیان زاده با حضور در منازل امیررضا وزیری، احمدعلی مهدی نژاد، حیدر نیک آیین و محمدرضا ابوالحسنی ضمن احوال پرسی و شادباش سال جدید و نیز روز جهانی تئاتر، دیدگاه این هنرمندان، نسبت به مسائل و اوضاع کنونی تئاتر استان را جویا شد.
وی در این چهار دیدار، با بیان این که به یمن کوشش پیشکسوتان در سال های گذشته و امروز، چراغ تئاتر استان هم چنان روشن است، گفت: خوش بختانه امروز کم کم تئاتر در سبد کالای فرهنگی مردم قرار گرفته و برای دیدن نمایش هزینه می کنند و بلیط می خرند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، در پایان سخنانش به کاربرد سه گانه "هنر" اشاره کرد و افزود: مفرح بودن و سرگرم کنندگی، در کنار آموزش و افزایش اطلاعات مخاطب، می تواند ویژگی های هر هنری باشد که هنر تئاتر نیز این سه ویژگی را به خوبی در خود دارد.
در پایان این دیدارها، یک جلد شاهنامه نفیس به هر یک از پیشکسوتان اهدا شد.
در این دید و بازدیدها، محمود دهقان هراتی، معاون هنری- حسن شریف بیگی، رییس اداره امور هنری و علی شکاری، کارشناس هنری، مریم السادات موسوی و فاطمه امامی از  دیگر کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد یزد،  به همراه علی جاور، نایب رییس انجمن هنرهای نمایشی و علیرضا خورشیدنام مدیر درگاه استانی سایت ایران تئاتر، جوادیان زاده را همراهی می کردند.

گفتنی است، پیش از این نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد یزد در یکی از دیدارهای نوروزی خود به دیدن سید ضیاء مدیرطاهری از دیگر پیشکسوتان نمایشی یزد رفته بود.

 




نظرات کاربران