در حال بارگذاری ...

درخشش دانش آموزان یزدی در جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور

دانش آموزان هنرمند یزدی با کسب ۲ رتبه اول در رشته های نمایش و فیلم داستانی و یک رتبه سومی در بخش انیمیشن، در سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور، خوش درخشیدند.

به گزارش تئاتر یزد؛ آیین پایانی سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران در حالی برگزار شد که در این مراسم دانش آموزان استان یزد با کسب چندین رتبه در رشته های مختلف خوش درخشیدند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور شماری از مسئولین وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان هنرمند شرکت کننده در رشته های گوناگون فرهنگی، هنری و مربیان همراه برگزار شد، بر اساس آرای هیئت داوران رشتههای گوناگون، نمایش «خندنده» کاری از دبیرستان ایرانشهر به کارگردانی مجتبی لاله زاری از استان یزد رتبه نخست این دوره از جشنواره را بدست آورد.
همچنین فرهاد زارع بیدکی از یزد با فیلم داستانی «آینه» رتبه نخست این رشته را به دست آورد و سبحان دهقان زاده دیگر دانش آموز یردی نیز رتبه سوم بخش انیمیشن را با فیلم «بدون شرح» از آن خود کرد.




مطالب مرتبط

وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور
وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نوشت بسیار ضرورت دارد مفاهیم بنیادین تربیت دینی و مؤلفه‌های فکری و هویتی فرهنگ ایرانی، به یاری ابزار توانمند، جذاب و تأثیرگذار هنر نمایش به چشم و دل مشتاق و پذیرنده آینده­‌سازان این ...

|

نظرات کاربران