در حال بارگذاری ...

ارزیابی 22 اثر در مرحله بازبینی جشنواره استانی یزد

۲۲ اثر نمایشی از گروه های هنری استان یزد منتظر صدور مجوز اجرا در بیست و هشتمین جشنواره استانی یزد توسط اعضای هیات بازبینی هستند.

به گزارش تئاتر یزد؛ در میان این آثار که از 7 شهرستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده، 10 اثر به صورت فیلم مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و 12 نمایش نیز در پلاتوی تالار هنر به اجرا در خواهد آمد.

در روز نخست این بازبینی نمایش های عاشقستان، بازی، پیش از شماره آخر، کاکوتی، زیر پلک ماه، بالستیک زخم، شبهای بارانی، جشن خون، دارالمجانین و خشکسالی و دروغ که به صورت فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، مورد بازبینی قرار گرفت.

در روزهای دوم و سوم مرحله بازبینی آثار بیست و هشتمین دوره جشنواره تئاتر استانی یزد، نمایش های شانس، بعداز یک نمایش، صدسال پیش تنهایی ما، عاشقانه عامدانه قاتلانه، سندبادنامه به روایت شبانه های شهرزاد، دوران خوش بازنشستگی، 3/1+5/8-13 ، سگ ها مادرت را می خورند، طلوع سرد، مافیا طور، به آسمان نگاه کن و عصری عصرگاهی عصرآباد به ترتیب در پلاتوی تالار هنری یزد به اجرا درآمد.

گفتنی است آثار به مدت سه روز توسط رضا گشتاسب، عبدالرضا قراری و بهمن سلیمانی مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و نتیجه ی آن روز بعد از پایان بازبینی از سوی دبیرخانه جشنواره اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 




مطالب مرتبط

آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

هنرمندان و عروسک‌ها، شادی را به اردکان آوردند
آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

هنرمندان و عروسک‌ها، شادی را به اردکان آوردند

با شادپیمایی عروسک‌ها، حرکت خودروی موزیکال و تریلی سیار تئاتر و اجرای برنامه توسط هنرمندان سرشناس تلویزیون، زنگ آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در اردکان (استان یزد) نواخته شد.

|

پرونده سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی یزد بسته شد

پرونده سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی یزد بسته شد

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان یزد، شامگاه پنجشنبه 25 آبان به پایان رسید و با نظر هیئت داوران، از بخش صحنه‌‌ای، نمایش‌های «چشم‌های بسته از خواب» و «آیفون» و از بخش خیابانی، «اینا رو میبینی آقای رنگو» و «بی سقفی» به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

نظرات کاربران