در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان یزد؛

پلاتوی "شهرخورشید" شهرستان میبد به بهره برداری رسید

همزمان با آغاز بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان یزد، پلاتوی "شهرخورشید" شهرستان میبد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولین میبد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش تئاتر یزد؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این آیین گفت: تولید یک اثر خوب نیازمند داشتن آرامش خیال و تمرکز هنرمند است که فراهم آمدن این پلاتو بخش عمده ای از دغدغه های هنرمندان میبدی را کاسته خواهد کرد.

احمد ندافی رئیس انجمن هنرهای نمایشی یزد و دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی در این آیین ضمن قدردانی از فرماندار و مسئولین شهرستان میبد به دلیل همت و عزم جهادی برای راه اندازی این پلاتو گفت: وجود مجموعه سالن و پلاتوی نمایش برای شهرستان میبد یک غنیمت بزرگ محسوب می شود که امیدواریم هنرمندان این شهرستان بتوانند بهره کافی از آن ببرند.

فرماندار میبد در ادامه به بیان گزارشی از عملکرد این مرکز برای حمایت ازهنر در شهرستان میبد پرداخت و میزبانی از جشنواره تئاتر استانی را فرصتی برای رشد تئاتر این شهرستان دانست.

گفتنی است این پلاتو حدود یکصد نفر ظرفیت گنجایش تماشاگر را داشته و در کنار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد قرار دارد.

 




نظرات کاربران