در حال بارگذاری ...
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد:

هنرهای نمایشی تاثیری سریع و عمیق در فرهنگ سازی جامعه دارند

▫️رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه هنرهای نمایشی تاثیری سریع و عمیق در فرهنگ سازی جامعه دارند گفت: رویکرد چتر زندگی پرداختن به آسیب های اجتماعی است.

به گزارش تئاتر یزد؛ عباس ‌ملازینلی در نشست خبری ستاد سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد اظهار داشت: یزد به برکت این جشنواره به عنوان یکی از قطب‌های پایدار تئاتر خیابانی کشور تلقی می‌شود.

▫️وی تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برنامه‌های خود را بر اساس برنامه‌های اجتماعی، نارسایی‌ها و آسیب‌های اجتماعی تنظیم کرده و تمام فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های هنری را در این راستا اجرا می‌کند.

▫️رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه شهرداری‌ها در شهرها و کشورهای پیشرفته به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شناخته می‌شوند خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 95 با ابلاغ سازمان همیاری شهرداری‌ها، شهرداری یزد رویکرد بسیار جدی‌تری در مسائل اجتماعی داشته است.

▫️ملازینلی گفت: جشنواره چتر زندگی با رویکرد معضلات اجتماعی برگزار شده و پیرامون اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی که در جامعه وجود دارد آثار دریافت شده است.

▫️وی با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های هنری تاثیر بسیار زیادی در جامعه دارد گفت: هنرمندان خوب سراسر کشور در حوزه تئاتر خیابانی از این جشنواره استقبال کرده و در آن حضور پیدا کردند.

▫️رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه برنامه اجرای آثار در نقاط تعیین شده و در حضور عموم مردم انجام می‌شود، از اصحاب رسانه خواست اطلاع‌رسانی لازم برای آگاهی و حضور مردم در زمان اجرای آثار را انجام دهند.




نظرات کاربران