در حال بارگذاری ...
معاون اداره کل ورزش و جوانان یزد:

چتر زندگی بهتری الگو برای همکاری بخش خصوصی و دولت است

▫️معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی را بهترین الگو برای همکاری و تعامل بخش خصوصی و دولت دانست.

به گزارش تئاتر یزد؛ احمد طالبی در نشست خبری ستاد سومین دوره جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد اظهار داشت:  این جشنواره الگوی بسیار خوبی در همکاری دستگاه های دولتی و بخش خصوصی و نیمه خصوصی ارائه کرده است.

▫️وی تصریح کرد: در سه سال گذشته که این جشنواره برگزار می‌شود، کمتر حاشیه‌ای را مشاهده کردیم تصریح کرد: ورزش و جوانان از این حوزه برای انجام سایر ماموریت‌های خود استفاده می کند.

▫️معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد افزود: از روند برگزاری موفق این سه دوره جشنواره می‌توان الگویی به دست آورد که در سایر جشنواره‌ها و دیگر عرصه‌ها به خوبی استفاده کرد.

▫️عضو شورای سیاستگذاری جشنواره چتر زندگی ادامه داد: همه باید کمک کنیم که یزد به محلی برای برگزاری رویدادهای تاثیرگذار اجتماعی و فرهنگی تبدیل شود و از برکات و آثار آن در استان استفاده کنیم.

▫️طالبی خاطرنشان کرد: قطعا با وجود تفاوت‌هایی که در رویکردهای هر اداره وجود دارد، این امکان وجود دارد که الگوی ایجاد شده در این جشنواره، در تمام حوزه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

▫️معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در جشنواره ساباط هم با الگوگیری از همین روند و با رویکرد کارآفرینی به حمایت و فعالیت پرداخته است.

 




مطالب مرتبط

وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور
وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نوشت بسیار ضرورت دارد مفاهیم بنیادین تربیت دینی و مؤلفه‌های فکری و هویتی فرهنگ ایرانی، به یاری ابزار توانمند، جذاب و تأثیرگذار هنر نمایش به چشم و دل مشتاق و پذیرنده آینده­‌سازان این ...

|

نظرات کاربران