در حال بارگذاری ...
ابقای اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان یزد با رای اعتماد هنرمندان؛

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان یزد برگزار شد

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان یزد با حضور نماینده انجمن هنرهای نمایشی ایران ،نمایندگان گروه های نمایشی و معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از یزد؛ در انتخابات این دوره انجمن هنرهای نمایشی استان یزد 10 نفر برای رقابت با یکدیگر اعلام آمادگی کردند که در نهایت به ترتیب احمد ندافی، علی جاور، شهاب قانعی، زمان ارکمان و اسماعیل اخلاقی بیشترین آرا را کسب کردند و صادق نصیری و محمدرضا زبرجدی به عنوان اعضای علی البدل اصلی و علی البدل  و امیر حسین آقایی میبدی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

در این دوره از انتخابات 41 نفر از اعضا اصلی گروه‎‎های نمایش استان حق رای داشتند که 38 نفر در انتخابات مشارک کردند.

در این دوره از انتخابات احمد ندافی با 29 رای، علی جاور 26 رای، شهاب قانعی 22 رای، زمان ارکمان با 21 رای در دو سال گذشته نیز سکان هدایت انجمن هنرهای نمایشی استان را به عهده داشتند که با رای اعتماد هنرمندان برای 2 سال دیگر کرسی های انجمن هنرهای نمایشی استان را تصاحب کردند.

گفتنی است اسماعیل اخلاقی با 21 عضو جدید انجمن هنرهای نمایشی استان یزد است.




مطالب مرتبط

وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور
وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نوشت بسیار ضرورت دارد مفاهیم بنیادین تربیت دینی و مؤلفه‌های فکری و هویتی فرهنگ ایرانی، به یاری ابزار توانمند، جذاب و تأثیرگذار هنر نمایش به چشم و دل مشتاق و پذیرنده آینده­‌سازان این ...

|

نظرات کاربران