در حال بارگذاری ...
پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری

هنرمند تئاتر یزد آسمانی شد

خانواده تئاتر یزد در غم از دست دادن یکی از هنرمندان خوب و پیشکسوت خود "علیرضا مقنی زاده" عزادار و به سوگ نشسته است. 

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از یزد؛ مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان یزد در پی درگذشت علیرضا مقنی زاده، پیشکسوت هنرمند یزدی پیام تسلیتی منتشر کرد.

احمد ندافی در این پیام آورده است: خانواده تئاتر یزد در غم از دست دادن یکی از هنرمندان خوب و پیشکسوت خود "علیرضا مقنی زاده" عزادار و به سوگ نشسته است. 
به نمایندگی از هنرمندان تئاتر استان، این واقعه دردناک را خدمت اهالی فرهنگ و هنر و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر مسالت دارم.
این هنرمند یزدی از سال 1369 فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد و در نمایش ها، فیلم های تلویزیونی و برنامه های مختلف سینما نقش آفرینی کرد که از مهمترین آثار علیرضا مقنی زاده نقش آفرینی به عنوان آشپز در سریال حاکم و قصاب بود.
گفتنی است پیکر این هنرمند پیشکسوت که پس از مدتی طولانی مبارزه با بیماری جان به جهان آفرین تسلیم کرد، شنبه 18 اردیبهشت ساعت 17 تشییع و در قطعه هنرمندان خلدبرین یزد به خاک سپرده می شود.




مطالب مرتبط

آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

هنرمندان و عروسک‌ها، شادی را به اردکان آوردند
آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

هنرمندان و عروسک‌ها، شادی را به اردکان آوردند

با شادپیمایی عروسک‌ها، حرکت خودروی موزیکال و تریلی سیار تئاتر و اجرای برنامه توسط هنرمندان سرشناس تلویزیون، زنگ آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در اردکان (استان یزد) نواخته شد.

|

پرونده سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی یزد بسته شد

پرونده سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی یزد بسته شد

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان یزد، شامگاه پنجشنبه 25 آبان به پایان رسید و با نظر هیئت داوران، از بخش صحنه‌‌ای، نمایش‌های «چشم‌های بسته از خواب» و «آیفون» و از بخش خیابانی، «اینا رو میبینی آقای رنگو» و «بی سقفی» به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

نظرات کاربران