در حال بارگذاری ...
یادداشت محمدرضا امیرخوانی برای درگذشت هنرمند یزدی

علیرضا مقنی زاده هنرمند خوش بیان همیشه متبسم آسمانی شد

تئاتر یزد_ محمدرضا امیرخوانی؛ عجیب است خوبان همه  در این دنیای دون می رنجند و فارغ البال به نهایت نمی رسند!

 از سال 69 درست سی و یکسال پیش علیرضا مقنی زاده به عرصه تاتر آمد. پر انرژی بود و بیان خوبی داشت. علیرغم وزن زیادش بسیار فرز بود و در صحنه نمایش و جلوی دوربین خوش درخشید. فیلم های بسیاری بازی کرد که مهمترین نقش وی آشپز سریال حاکم و قصاب بود. 
تقدیر چنین رقم خورد که در پانزده سال گذشته علیرضای مهربان بی آزار دوست داشتنی دو بار سکته مغزی کند و بعد از تحمل ماهها رنج و سختی در واپسین ساعات روز شانزدهم اردیبهشت یکهزار و چهارصد شمسی(بیست و سوم رمضان) جان به جان آفرین تسلیم نماید. 
اخرین باری که او را دیدم. شب بیست و نهم اسفند نود ونه  به همراهی  کاظم اقای دهقان اشکذری و استاد فرید سعادتمند  به دیدارش رفتیم. بسیار خوشحال شد و خوشحالیش را نه با کلام که دیگر قوه تکلمی نداشت که با نگاه متبسمش بدرقه امان نمود. روحش شاد 
و من الله التوفیق 
بامداد هفدهم اردیبهشت ماه یکهزار و چهارصد شمسی. 
 




مطالب مرتبط

آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

هنرمندان و عروسک‌ها، شادی را به اردکان آوردند
آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

هنرمندان و عروسک‌ها، شادی را به اردکان آوردند

با شادپیمایی عروسک‌ها، حرکت خودروی موزیکال و تریلی سیار تئاتر و اجرای برنامه توسط هنرمندان سرشناس تلویزیون، زنگ آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در اردکان (استان یزد) نواخته شد.

|

پرونده سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی یزد بسته شد

پرونده سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی یزد بسته شد

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان یزد، شامگاه پنجشنبه 25 آبان به پایان رسید و با نظر هیئت داوران، از بخش صحنه‌‌ای، نمایش‌های «چشم‌های بسته از خواب» و «آیفون» و از بخش خیابانی، «اینا رو میبینی آقای رنگو» و «بی سقفی» به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

نظرات کاربران