در حال بارگذاری ...
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به مناسبت سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی یزد

هنر نمایش رساترین و تاثیرگذارترین کنش در وادی هنر است

مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به مناسبت سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی یزد پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از یزد، در متن این پیام آمده است:

زبان هنرمند جهان شمول‌ترین زبانی است که تاکنون شکل گرفته است و هنر نمایش رساترین و تاثیرگذارترین کنشی است که تا کنون در وادی هنر رخ داده است،هنگامی که هنرمند تئاتر شروع به آفرینش‌گری می‌کند هدف مهم او ایجاد ارتباط با ابزار هنر و در نزدیکترین فاصله ممکن با مخاطب است. اکنون که با پشت سر گذاشتن شرایط بحرانی گذشته علی رغم اندوه از دست دادن تعدادی از هم استانی‌های عزیزمان و با رعایت بهداشت همگانی و واکسیناسیون عمومی به شرایط بهتری رسیده‌ایم برگزاری رویدادی همچون جشنواره تئاتر استانی می‌تواند کمک شایانی در جان گرفتن مجدد هنرآفرینی هنرمندان و رفع عطش تئاتر دوستان بکند و نوزایی مجدد برای رونق جامعه هنری به ویژه هنر تئاتر در استان به همراه داشته باشد.
امیدوارم این جشنواره تلالو همدلی و امیدبخشی را به خود به ارمغان بیاورد و تمامی گروه‌های شرکت کننده در جشنواره با آرامش خاطر و در فضایی پرشور هنرشان را عرضه کرده و تمامی مخاطبان هنردوست از این آبشخور هنری سیراب گردند.




مطالب مرتبط

وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور
وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نوشت بسیار ضرورت دارد مفاهیم بنیادین تربیت دینی و مؤلفه‌های فکری و هویتی فرهنگ ایرانی، به یاری ابزار توانمند، جذاب و تأثیرگذار هنر نمایش به چشم و دل مشتاق و پذیرنده آینده­‌سازان این ...

|

نظرات کاربران