در حال بارگذاری ...
در راستای وضعیت تئاتر شهرستان و کمبودهای این حوزه انجام شد

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از مجموعه تئاتر شهر میبد

دکتر میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از مجموعه تئاتر شهر میبد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از یزد، در جریان این بازدید که با همراهی هادی زارع، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و وحید احمدی، رئیس انجمن هنرهای نمایشی و مدیر مجموعه تئاتر شهر میبد انجام شد، نماینده  مجلس شورای اسلامی میرمحمدی پروژه‌های عمرانی و طرح‌های در دست اقدام این مجموعه را مورد بررسی و پیگیری قرارداد.

زارع در ابتدا ضمن عرض خیرمقدم گزارشی در خصوص وضعیت تئاتر شهرستان و کمبودهای این حوزه ارائه داد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد افزود:امروز انجمن نمایش شهرستان میبد فعال‌ترین انجمن ما است که توانسته با برگزاری برنامه‌های متعدد سطح کمی و کیفی هنر نمایش شهر خورشید را ارتقا بخشد.

احمدی گفت:از ابتدای سال جاری نزدیک به۴۰اجرای خیابانی توسط۵گروه نمایشی در میبد اجراشده و دو نمایش صحنه‌ای نیز به مدت۴۵شب در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه رفته و دو نمایش دیگر نیز از هفته آینده به‌صورت هم‌زمان در سالن اصلی و پلاتو شماره یک مجموعه روی صحنه خواهند رفت

احمدی تصریح کرد: رونق گرفتن و کثرت اجراها و همچنین استقبال خوب تماشاگران از نمایش‌ها نشان می‌دهد که لازم است بیش‌ازپیش به این هنر توجه شود.

میرمحمدی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد میبد، گفت: حمایت از هنر نمایش و خصوصاً نمایش‌های ارزشی و تأثیرگذار همواره مورد تأکید آیت‌الله اعرافی، امام‌جمعه  شهرستان و مدیر حوزه‌های علمیه کشور بوده که سعی می‌کنیم در این راستا از هنر نمایش شهر خورشید مساعدت‌های لازم را به عمل‌آوریم.

نماینده مردم میبد افزود طی دیداری که اخیراً با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد داشته‌ام در خصوص برنامه‌های عمرانی و اجرایی مجموعه تئاتر شهر میبد و انجمن هنرهای نمایشی بحث و تبادل نظر شد که پیرو آن مساعدت‌های خوبی ذیل نامه‌ها از طرف وزیر، صادر گردیده که پیگیری و اجرایی شدن آن‌ها نیاز به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد دارد.

در ادامه دکتر میرمحمدی طی تماس تلفنی با معاونت مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد مشکل سیستم سرمایش و گرمایش مجموعه تئاتر شهر میبد را پیگیری کرد و مقرر شد ظرف چند روز آینده بخشی از کمبودهای این مجموعه در این بخش مرتفع شود.

 




نظرات کاربران