در حال بارگذاری ...

«صرف فعل» در تالار هنر یزد

نمایش فعل درباره دبیری است که به تازگی وارد دبیرستان دخترانه ای شده است و موضوع پایان نامه‌ی کارشناسی ارشدش با زندگی یکی از دانش آموزان تلفیق میشود . لیلا آرش برای اثبات علاقه خود به فرهاد به فعل تبدیل می‌شود و کنشی را به فعلیت تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در یزد، نمایش فعل به نویسندگی محمد رضایی راد و کارگردانی محمد شهپر از 21مهرماه در پلاتو تالار هنر به صحنه رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده‌است: دبیرستان دخترانه فروغ برای آمادگی المپیاد ادبیات، دبیر مردی به نام فرهاد کاتب، استخدام می‌کند. فرهاد کاتب لیسانس ادبیات دارد و روی پایان نامه اش برای فوق لیسانس خود کار می‌کند که راجع به فعل و رابطه آن با زندگی است. لیلا آرش یکی از دانش آموزان این مدرسه که به علت آوردن موبایل به مدرسه درآستانه اخراج شدن است با ضمانت فرهاد کاتب، روبه‌رو می‌شود...

در این نمایش فاطمه افتخارپور، نگارشیخ علیشاهی، علیرضا روانشاد، فائزه زارعین، نسترن اسلامی، مهدی حسین زاده، فاطمه حیاتی، اشرف آخوندی و محمد شهپر به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل «صرف فعل» عبارتند از: تهیه کننده : علی حسین زاده/ دستیار کارگردان:علیرضا روانشاد/ منشی صحنه: سمیرا محمودی/ گریم: کیخسرو بامسی/ موسیقی: محمد شهپر/ نور: محسن طالبی/اپراتور موسیقی: امیرمهدی ناصری/ طراح پوستر :محسن طالبی/ طراح لباس: حمیده شاهی/ عکاس: بهاره فشنگی بوده‌اند.




نظرات کاربران