در حال بارگذاری ...
پیام استاندار یزد به سی و سومین جشنواره تئاتر استانی یزد

تئاتر هنری تاثیرگذار است

مهران فاطمی استاندار یزد طی پیامی به سی و سومین جشنواره تئاتر استانی یزد تئاتر را هنری تاثیرگذار دانست که توانسته است نقش خطیر فرهنگی و اجتماعی خود را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه به درستی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار ایرران تئاتر در یزد، در متن این پیام آمده‌است:

«تئاتر، همواره به عنوان هنری تاثیرگذار، توانسته است نقش خطیر فرهنگی و اجتماعی خود را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه به درستی ایفا کرده و حتی خود را به عنوان ابزاری کارآمد و هنرمدار در رصد آسیب های اجتماعی و یاریگری توانا برای پیشرفت و تعالی جامعه معرفی نماید. 

هنر غنی و اصیل تئاتر می تواند با تکیه بر توان هنرمندانی دلسوز، خلاق و متعهد، در بیان مسائل و واقعیت های اجتماعی، به‌صورت رسا و هنرمندانه گام برداشته و متولیان عرصه‌های مختلف را به بهتر دیدن، دقیق تر شنیدن و آگاهانه اندیشیدن واداشته و از این رهگذر، نقش خطیر خویش را به عنوان هنری مصلح و موثر به شایستگی ایفا نماید.  

برگزاری سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استانی که نتیجه تلاش و هنرآفرینی یکساله هنرمندان خلاق و توانای تئاتر استان هنرپرور یزد می باشد بستری است مناسب برای بازنمایی ارزش های اسلامی و انسانی، ظرفیت ها و پتانسیل های عظیم استانی و گسترش امید و نشاط اجتماعی.

اینجانب با قدردانی صمیمانه از همه عوامل برگزاری سی و سومین جشنواره استانی تئاتر  یزد به ویژه همکاران عزیز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، موفقیت و توفیق روزافزون تمامی هنرمندان متعهد و سختکوش عرصه تئاتر استان یزد را از درگاه حضرت دوست مسئلت نموده و رجاء واثق دارم با تلاش همه دوستداران و فعالان هنر تئاتر در استان، شاهد رشد و تعالی روزافزون عرصه های هنری یزد، این زیبای آرمیده در بستر کویر خواهیم بود. »

دکتر مهران فاطمی
استاندار یزد




مطالب مرتبط

پرونده سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی یزد بسته شد

پرونده سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی یزد بسته شد

سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان یزد، شامگاه پنجشنبه 25 آبان به پایان رسید و با نظر هیئت داوران، از بخش صحنه‌‌ای، نمایش‌های «چشم‌های بسته از خواب» و «آیفون» و از بخش خیابانی، «اینا رو میبینی آقای رنگو» و «بی سقفی» به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  به سی و سومین جشنواره تئاتر استانی یزد

تئاتر هنری پرسشگر و آینده نگر است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به سی و سومین جشنواره تئاتر استانی یزد

تئاتر هنری پرسشگر و آینده نگر است

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره در پیامی به سی و سومین جشنواره تئاتر استانی یزد، تئاتر هنری پرسشگر و آینده نگر دانست.

|

در آیین اختتامیه ششمین دوره اعلام شد

هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود
در آیین اختتامیه ششمین دوره اعلام شد

هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود

شهر جهانی یزد، دوشنبه 8 آبان میزبان آیین اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی بود و در این مراسم اعلام شد با موافقت کاظم نظری مدیرکل هنرهای کشور، هفتمین دوره این رویداد به صورت بین‌المللی برگزار خواهدشد.

|

نظرات کاربران