در حال بارگذاری ...
...

فراخوان سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی یزد منتشر شد

فراخوان سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی یزد منتشر شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در یزد، سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان یزد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان یزد در آبان ماه 1403 در دو بخش صحنه ای و خیابانی  برگزار می شود.
علی جاور مدیرعامل موسسه انجمن هنرهای نمایشی یزد، با اعلام این خبر گفت : اهداف این جشنواره رونق بخشیدن به اجرای عمومی آثار نمایشی، گردهم آیی بهترین آثار تولید شده استان در یک سال گذشته در قالب رقابتی سالم و هنرمندانه، رشد و توسعه تئاتر با توجه به بومی سازی ظرفیت های فرهنگی،منطقه ای و جغرافیایی و ساماندهی فعالیت های نمایشی و حمایت از هنرمندان و گروه های نمایشی است.
علی جاور در ادامه گفت سعی شده در این دوره با توجه به مشکلات و هزینه بالای تولید آثار نمایشی ، مبلغ کمک هزینه به حداکثر 17 میلیون تومان افزایش یابد که با توجه به نظر و برآورد هیئت بازبینی و یا کارشناسان تئاتر به گروه های پذیرفته شده پرداخت شود.

علی جاور، 15 شهریور 1403 را به عنوان آخرین مهلت تکمیل فرم درخواست شرکت در بخش صحنه ای و خیابانی  اعلام کرد و اظهار داشت: نتایج بازبینی نمایش های متقاضی شرکت در بخش صحنه ای در محدوده زمانی نیمه اول مهر ماه انجام و در تا نیمه دوم مهرماه اعلام خواهد شد.

زمان برگزاری جشنواره استانی یزد آبان 1403 به مدت 3 روز خواهد بود.

 

متن فراخوان از پایان همین خبر قابل دریافت است