در حال بارگذاری ...
با حضور رییس فرهنگ و ارشاد مهریز انجام شد؛

تجلیل از گروه نمایش« قصه پادشاه سرزمین قصه ها»

در برنامه ای که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز در باغ جهانی پهلوان پور برگزار شد از هنرمندان تئاتر شهرستان و عوامل نمایش «قصه پادشاه سرزمین قصه ها» تجلیل شد.

به گزارش تئاتر یزد و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در آغاز سخنانش گفت: اجرای خوب و درخور سپاس نمایش قصه پادشاه سرزمین قصه ها در مهریز دستاورد کوشش های صادقانه و بی وقفه­ی شما هنرمندان عزیزبود که خوشبختانه با استقبال خوب مردم این شهرستان نیز روبه رو شد.
سید رضا آقایی افزود: دلسوزی و کوشش شما هنرمندان مهریزی در ایجاد فضای شاد و سالم برای خانواده ها در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با مردم، به راستی شایسته­ی ستایش است.

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز در پایان سخنانش گفت: امیدواریم با برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه­ی تئاتر، شاهد رشد و موفقیت بیش از پیش این هنر فاخر در مهریز باشیم.
در بخش دیگری از این برنامه، ابوالفضل میروکیلی مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان با ارائه گزارش کوتاهی از برنامه های انجمن به بیان برنامه های آتی انجمن هنرهای نمایشی مهریز و نیز مشکلات پیش روی هنرمندان تئاتر این شهرستان پرداخت.
در پایان این نشست از همه­ی دست اندرکاران اجرایی نمایش قصه پادشاه سرزمین قصه ها با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.




نظرات کاربران