در حال بارگذاری ...

افطاری هنرمندان تئاتر یزد برگزار شد

برای سومین سال پیاپی میهمانی افطار و گردهمایی دوستانه هنرمندان تئاتر یزد، شامگاه شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ و همزمان با زادروز فرخنده امام حسن(ع) در سفره خانه سنتی ابراهیمی یزد برگزار شد.

به گزارش تئاتر یزد؛ در این میهمانی دوستانه که با همیاری و همدلی تک تک هنرمندان تئاتر استان یزد برگزار شد بود افزون بر هنرمندان جوان، پیشکسوت و فعال تئاتری، شماری از مسئولین استانداری، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، ونیز اعضای جدید شورای شهر یزد حضور داشتند.

در بین مسئولین حضور محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار، علی غیاثی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز احمد پهلوانیان مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز یزد بیشتر به چشم می آمد.

پس از افطار و در آغاز برنامه ها، احمدعلی مهدی نژاد یکی از پیشکسوتان تئاتر استان در سخنانی کوتاه به حاضرین خوش آمد گفت و همدلی و دوستی بیش از پیش هنرمندان و تندرستی و شادابی همیشگی آن ها  را آرزو کرد.

در ادامه رامین قادری نسب مجری برنامه، به بیان یک خاطره شیرین تئاتری به شیوه استندآپ کمدی پرداخت و سپس از امیررضا شجریان فرزند محمدرضا شجریان که از پیشکسوتان تئاتر یزد هست،دعوت کرد تا برنامه اش –شعرخوانی- را اجرا کند.

در بخش دیگری از برنامه ها، علیرضا خورشیدنام نایب رییس انجمن نمایش یزد، نکاتی را در باره برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان به میهمانان یادآوری کرد.

پایان بخش برنامه های این دورهمی دوستانه، اجرای نقالی توسط سعید اکرمی، یکی از هنرمندان شهرستان ابرکوه بود.

گفتنی است در حاشیه برنامه های این شب، طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار برای کمک به تجیهز سالن بلک باکس مجموعه تالار هنر به اعضای انجمن نمایش قول همکاری داد.

 




نظرات کاربران