در حال بارگذاری ...

تاریخ برگزاری جشنواره تئاتر استان یزد تغییر کرد

در نشست شورای انجمن هنرهای نمایشی یزد، که شامگاه سه شنبه ۳۰ خرداد ماه ۹۶ درتالار برگزار شد، تاریخ برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان یزد، تغییر کرد.

به گزارش تئاتر یزد؛ در این نشست و با حضور امیرصاحب جلال، جعفردل دل زاده، شهاب قانعی و علیرضا خورشیدنام ، پیرامون برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان یزد و تمدید تاریخ هایی که پیش از این مشخص شده بود، گفت و گو شد که نتیجه آن در پی آمده است:

- آخرین زمان برای تکمیل فرم در خواست شرکت در جشنواره و فرستادن متن: تا 15 تیر ماه 96 تمدید شد. بدیهی است هنرمندان تئاتر در شهرستان ها می توانند این فرم را از ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان خود و هرمندان تئاتر شهر یزد نیز می بایست آن را از علی شکاری کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد دریافت کنند.

- اعلام نتیجه بازخوانی نمایش نامه ها: 25 تیر ماه 96

- آخرین فرصت برای بازبینی نمایش های تازه تولید شده: 20 شهریور 96 یعنی گروه هایی که به تازگی در تدارک تولید یک نمایش هستند دست کم باید اجرای عموم خود را هم زمان با آخرین روز بازبینی آغاز کنند که تا هنگام برگزاری جشنواره، 10 شب اجرای عمومی خود را سپری کرده باشند. البته گروه های نمایش شهرستانی و گروه هایی که پیش از این اجرای عمومی خود را سپری کرده اند، می توانند CD نمایش های خود را دفتر انجمن در تالار هنر و یا به علی شکاری کارشناس اداره کل فرهنگ و ارشاد بسپارند و در ازای آن برگه رسید، دریافت کنند. 

 - اعلام نتیجه بازبینی و معرفی نمایش های راه یافته به جشنواره، 22 شهریور 96 خواهد بود.

- تاریخ برگزاری جشنواره: 27، 28 و 29 شهریور 96

گفتنی است گروه بازبینی جشنواره بیست و ششم به زودی، در نشست شورای سیاست گزاری جشنواره و با حضور علی غیاثی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشخص و معرفی خواهند شد.




نظرات کاربران