در حال بارگذاری ...

انتخابات انجمن نمایش در اردکان و میبد برگزار شد

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی شهرستان های اردکان و میبد، سه شنبه ۲۳ خرداد ماه ۹۶ با حضور روسای فرهنگ و ارشاد این شهرستان ها، نمایندگانی از انجمن هنرهای نمایشی استان یزد و نیز کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش تئاتر یزد؛ برای برگزاری انتخابات این دو شهرستان، امیرصاحب جلال و شهاب قانعی از انجمن هنرهای نمایشی استان یزد به همراه علی شکاری کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

در انتخابات انجمن هنرهای نمایشی اردکان، که دارای 5 گروه پنج نفری هست، حسین قانعی و افسانه زمانیان هرکدام با 17 رای و میلاد قانعی با 16رای به عنوان اعضای جدید شورای انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان برگزیده شدند.

اعضای جدید شورا در نخستین نشست خود، محمدجواد شاکر اردکانی که از اعضای شورای شهر اردکان به شمار می رود و دارای پیشینه تئاتری نیز هست را به عنوان رییس انجمن نمایش این شهرستان معرفی کردند.

این انتخابات در حالی برگزار شد که علی هاتفی رییس پیشین انجمن نمایش اردکان، نزدیک به 1 ماه پیش از سمت خود کناره گیری کرده بود.

اما انتخابات انجمن نمایش در میبد، ماجرای دیگری داشت.

برگزاری این انتخابات به دلیل اختلاف نظر بین سه کاندیدای اصلی، یعنی سیدناصرامامی میبدی، مجمدجوادآقایی و حسین آقایی نیمه تمام رها شد.

گفتنی است یکی دیگر از دلایل برگزار نشدن انتخابات انجمن نمایش در این شهرستان، انصراف 14 نفر از شرکت کنندگان در انتخابات –به دلیل اختلافات پیش آمده- و از حدنصاب بیرون رفتن شمار رای دهندگان بود.




نظرات کاربران