در حال بارگذاری ...

حضور موفق بازیگران تئاتر یزد در نمایش «مِفیستو»

هادی آقابزرگی و میلاد افواج، دو نفر از بازیگران جوان تئاتر یزد هستند که در نمایش «مِفیستو» به کارگردانی دکتر مسعود دلخواه که هم اینک در تئاتر مولوی تهران اجرا می شود، حضوری موفق دارند.

به گزارش تئاتر یزد؛ هادی آقابزرگی در نقش سباستین و میلاد افواج در نقش هیتلر، در نمایش 210 دقیقه ای «مِفیستو» نوشته آریان منوشکین و به کارگردانی دکتر مسعود دلخواه، حضوری موفق دارند.

به همین مناسبت پرونده نمایشی این دو بازیگر جوان یزدی را مرور می‌کنیم:

هادی آقابزرگی متولد 26 شهریور سال 1367 و دانش آموخته دوره کارشناسی در رشته مدیریت جهانگردی و هتل داری است. نخستین تجربه بازیگری او در تئاتر به بازی اش در نمایش «برگ درخت بائو» با کارگردانی احمد ندافی برمی‌گردد؛ البته چند سال پیش از این نخستین تجربه تئاتری در سریال «بوی ریحون» با کارگردانی فرزین مهدی پور، درنقش «قاسم کولا» حضور داشت.

خشم و هیاهو -  پرده خوانی بینوایان – خاموشی دریا – بازگشت افتخار آمیز مردان جنگی – کشمکش عربده کشان بی نشان – مرگ در می زند – یک روز شلوغ درحمام – من دارم به تاهو فکر می کنم و  کرشمه خسروانی  نام شماری دیگر از نمایش هایی است که این بازیگر جوان و مستعد یزدی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

آقابزرگی سال گذشته به عنوان بازیگر نمایش «جی G» به کارگردانی صادق نصیری در بخش رقابتی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت.

 

 میلاد افواج جوان 22 ساله ای است که دانش آموخته  دوره کاردانی در رشته بازیگری از دانشکده علمی کاربردی تهران است.

وی نخستین فعالیت تئاتری خود را با حضور در نمایش «کشمکش عربده کشان بی نشان» به کارگردانی احمد ندافی و به عنوان مدیر صحنه پشت سرگذاشت؛ نمایشی که مهرماه 91 در بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر یزد، اجرا شد.

نمایش های پلی ازجنس شیشه  و نازکنیز به کارگردانی علی جاور ازدیگر تجربه های نمایشی افواج به شمار می‌روند.

و اینک این بازیگر تئاتر یزد، با حضور در نمایش «مِفیستو» به کارگردانی دکتر مسعود دلخواه، مسیری تازه و روشن را پیش روی خویش می بیند.

 نمایش «مِفیستو» تا نیمه مرداد در تئاتر مولوی تهران روی صحنه خواهد بود.




نظرات کاربران