در حال بارگذاری ...

بازبینی آثار نخستین جشنواره نمایش های خیابانی استان یزد انجام شد

بازبینی آثار نخستین جشنواره نمایش های خیابانی استان یزد، شامگاه یکشنبه ۵ شهریور ۹۶ توسط محمدرضا ابوالحسنی،وحید آبرود و علی رضا خورشیدنام در تالار شرف الدین علی یزد، انجام شد.

برای شرکت در نخستین جشنواره نمایش های خیابانی استان یزد، با محوریت خانواده و با نام «چتر زندگی» که روزهای 16، 17 و 18 شهریور در سطح شهر یزد (میدان امیرچخماق، پارک باغ ملی و پارک هفتم تیر) برگزار می شود، 14 گروه نمایشی آثار خود را در قالب CD به دبیرخانه جشنواره فرستاده بودند.

این آثار شامگاه یک شنبه 5 شهریور در تالار شرف الدین علی توسط گروه بازبینی جشنواره – محمدرضا ابوالحسنی، وحید آبرود و علی رضا خورشیدنام- مورد بازبینی قرار گرفت که در پایان، 8 نمایش به بخش مسابقه و 3 نمایش به بخش جنبی راه پیدا کردند.

یک نمایش هم که با رویکردی آموزشی پیرامون بیماری قند و توسط مرکز دیابت استان آماده شده، به صورت ویژه در جشنواره اجرا خواهد شد.

نمایش های خیابانی بخش مسابقه نخستین جشنواره نمایش های خیابانی استان یزد – چتر زندگی- عبارتنداز:

یک قطره هم کافیست (سیدرضا میرغفوری) - شِئ بارگی (بهناز زحمت کش) – سرسره بازی (محسن عسکری زاده) –

مخاب خاص (مریم نیک آیین) – به سرعت گیر نزدیک می شوید (مهدی حائری زاده) – سیاه (امین محمدی نیا)–

برگ های پاییزی (محمدحسین فتوحی از اردکان) – یوغ (مسعود غیاثی)

نمایش های بخشی جنبی:

عتیقه (اسماعیل اخلاقی از ابرکوه) – دیش (مهدی گلزاری) – مرگ شطرنج (حامد خلیلی)

گفتنی است، نخستین جشنواره نمایش های خیابانی استان یزد، توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اداره کل ورزش و جوانان یزد، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ و انجمن هنرهای نمایشی استان یزد برگزار می شود.

 




نظرات کاربران