در حال بارگذاری ...

داوران جشنواره نمایش های خیابانی استان یزد- «چتر زندگی» معرفی شدند

با اعلام دبیراجرایی نخستین جشنواره نمایش خیابانی استان یزد -«چتر زندگی» که با محوریت خانواده در یزد برگزار می شود، داوران این جشنواره مشخص و معرفی شدند.

به گزارش تئاتر یزد؛ دبیر اجرایی جشنواره استانی نمایش خیابانی «چتر زندگی» با بیان این که سه داور یزدی آثار راه یافته به بخش مسابقه این رویداد نمایشی را ارزیابی و داوری می‌کنند، گفت: دکتر محمود دهقان‌هراتی(رییس پیشین انجمن نمایش استان یزد)، محمدتقی احتیاط (از پیشکسوتان خوش فکر تئاتر استان) و سیدحسین پیغمبری(از کارگردانان خوش نام و مشاور مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد) اعضای هیئت داوران این جشنواره را تشکیل می‌دهند که از عصر روز پنج شنبه 16 شهریور با حضور در پارک باغ ملی یزد و تماشای نمایش خیابانی «سیاه» کار خود را آغاز می کنند.

احمد ندافی افزود: کارگاه آموزشی تئاتر نیز صبح و عصر روز پنجشنبه 16 شهریور با حضور دکتر عطاءالله کوپال در تالار شرف الدین علی برگزار خواهد شد.

وی افزود: هشت نمایش در بخش مسابقه و چهار اثر در بخش جنبی این جشنواره حضور دارند که از 16تا 18 شهریور به صورت چرخشی در میدان امیر چخماق، پارک باغ ملی و پارک شهدای هفتم تیر اجرا می‌شوند.

دبیر اجرایی جشنواره استانی نمایش خیابانی «چتر زندگی» در پایان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، برای شرکت کنندگان در این جشنواره برنامه های تفریحی مانند استخر و کویرگردی نیز درنظرگرفته شده است.

 




نظرات کاربران