در حال بارگذاری ...
پیام استاندار یزد به سی و سومین جشنواره تئاتر استانی یزد

تئاتر هنری تاثیرگذار است

مهران فاطمی استاندار یزد طی پیامی به سی و سومین جشنواره تئاتر استانی یزد تئاتر را هنری تاثیرگذار دانست که توانسته است نقش خطیر فرهنگی و اجتماعی خود را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه به درستی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار ایرران تئاتر در یزد، در متن این پیام آمده‌است:

«تئاتر، همواره به عنوان هنری تاثیرگذار، توانسته است نقش خطیر فرهنگی و اجتماعی خود را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه به درستی ایفا کرده و حتی خود را به عنوان ابزاری کارآمد و هنرمدار در رصد آسیب های اجتماعی و یاریگری توانا برای پیشرفت و تعالی جامعه معرفی نماید. 

هنر غنی و اصیل تئاتر می تواند با تکیه بر توان هنرمندانی دلسوز، خلاق و متعهد، در بیان مسائل و واقعیت های اجتماعی، به‌صورت رسا و هنرمندانه گام برداشته و متولیان عرصه‌های مختلف را به بهتر دیدن، دقیق تر شنیدن و آگاهانه اندیشیدن واداشته و از این رهگذر، نقش خطیر خویش را به عنوان هنری مصلح و موثر به شایستگی ایفا نماید.  

برگزاری سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استانی که نتیجه تلاش و هنرآفرینی یکساله هنرمندان خلاق و توانای تئاتر استان هنرپرور یزد می باشد بستری است مناسب برای بازنمایی ارزش های اسلامی و انسانی، ظرفیت ها و پتانسیل های عظیم استانی و گسترش امید و نشاط اجتماعی.

اینجانب با قدردانی صمیمانه از همه عوامل برگزاری سی و سومین جشنواره استانی تئاتر  یزد به ویژه همکاران عزیز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، موفقیت و توفیق روزافزون تمامی هنرمندان متعهد و سختکوش عرصه تئاتر استان یزد را از درگاه حضرت دوست مسئلت نموده و رجاء واثق دارم با تلاش همه دوستداران و فعالان هنر تئاتر در استان، شاهد رشد و تعالی روزافزون عرصه های هنری یزد، این زیبای آرمیده در بستر کویر خواهیم بود. »

دکتر مهران فاطمی
استاندار یزد




نظرات کاربران