در حال بارگذاری ...
نائب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد:

جشنواره چتر زندگی فرصتی برای بازتعریف ظرفیت هنری یزد است

نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد، گفت: هنر نمایشی پایدارترین شیوه آموزش مباحث فرهنگی و هنری است.

به گزارش تئاتر یزد؛ «ونوس عامری» در حاشیه آیین افتتاحیه جشنواره چتر زندگی در گفت و گو  با کمیته اطلاع رسانی اظهار کرد: این مهم رویدادی فرهنگی و هنری از یزد برای تمام مردم و هنرمندان کشور است.

وی با اشاره به اهمیت هنر نمایشی تئاتر، افزود: تئاتر یکی از هنرهای بنیادین و موثر برای بیان دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد در ادامه انتخاب موضوع خانواده را یکی از مهمترین ویژگی‌های سومین دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزد دانست و گفت: تمام افراد جامعه در هر شرایطی نیاز به آموزش دارند و هنر به عنوان زبانی شیوا و پایدار نقش مهمی در آموزش مباحث بنیادی خانواده و جامعه ایفا می‌کند.

عامری زبان هنر را دلنشین ترین شیوه آموزش مباحث اجتماعی و فرهنگی عنوان و تصریح کرد: خانواده اصلی ترین مقوله در توسعه اجتماعی و فرهنگی هر جامعه محسوب می شود و ما باید بیش از پیش این مهم را مورد توجه قرار دهیم.

 نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که خانواده منشأ بسیاری از تحولات اجتماعی و فرهنگی بین اقشار مختلف جامعه است، خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی فرصت مناسبی برای بررسی و بازتعریف ظرفیت های هنری شهر میراث جهانی یزد است.




مطالب مرتبط

وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور
وزیر فرهنگ به بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام داد

ضرورت معرفی مفاهیم بنیادین دینی و مؤلفه‌های فرهنگ ایرانی از طریق هنر نمایش به آینده‌سازان کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نوشت بسیار ضرورت دارد مفاهیم بنیادین تربیت دینی و مؤلفه‌های فکری و هویتی فرهنگ ایرانی، به یاری ابزار توانمند، جذاب و تأثیرگذار هنر نمایش به چشم و دل مشتاق و پذیرنده آینده­‌سازان این ...

|

نظرات کاربران